Gå til innhold

Krabi - trenger tips!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har forslag til fine steder/strender i Krabi-området? IKKE Ao-Nang! Det var et masete sted fullt av svensker og dårlig/bråkete strand. Lurer på Railey, men det ser mye dyrere ut? Noen som har forslag til meg? 

Anonymkode: 1e0bc...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis lenger syd....Hva med Ko Lanta, Ko Kradan, Ko Jum, Ko Lipe???  Nå er det noen år siden eg var i Thailand sist...har reist til Sri  Lanka, Fillipinene og Malaysia for variasjon ;) ...som forøvrig anbefales;)  Var første gang I Ao Nang i 96 og siste gang 2010..og aldri mer tilbake...stedet er ødelagt i mine øyne.

Men Ko Lanta tror eg fortsatt er bra...har venner som har vært der de siste to årene( og de var der og for ti år siden)  og det er fortsatt veldig hyggelig. Dessuten er det jo enkelt å ta seg etpar avstikkere til andre øyer i nærområdet fra Lanta.. 

AnonymBruker
Skrevet
På 8.3.2018 den 15.27, gladidag skrev:

Reis lenger syd....Hva med Ko Lanta, Ko Kradan, Ko Jum, Ko Lipe???  Nå er det noen år siden eg var i Thailand sist...har reist til Sri  Lanka, Fillipinene og Malaysia for variasjon ;) ...som forøvrig anbefales;)  Var første gang I Ao Nang i 96 og siste gang 2010..og aldri mer tilbake...stedet er ødelagt i mine øyne.

Men Ko Lanta tror eg fortsatt er bra...har venner som har vært der de siste to årene( og de var der og for ti år siden)  og det er fortsatt veldig hyggelig. Dessuten er det jo enkelt å ta seg etpar avstikkere til andre øyer i nærområdet fra Lanta.. 

Jeg har bare tre dager før jeg skal videre, så en avstikker til Ko Lanta tror jeg går litt for mye bort i reising. Men har du forslag til fine steder i Malaysia? Har vært i KL og på vestkysten. Er det noen flotte steder inni landet eller på østkysten/øyer som er verdt å undersøke?

Anonymkode: 1e0bc...055

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Thailands fineste strand ligger 5 min gåtur fra railay beach, Ao Phra Nang Beach. Railay vest er "finere" enn mangrove stranda på railay øst. Du får hilse om du er forbi reggea baren ;)

Anonymkode: 9f2fc...53b

AnonymBruker
Skrevet

Khao Lak er fint.

Anonymkode: f2d20...faa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok båt fra Krabi til Koh Yao Yai. Flotte strender og jeg var nesten den eneste turisten. Det er noen år siden da, ser ut som det har kommet noen resorter der nå. 

Anonymkode: e1466...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...