Gå til innhold

HJELP

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk er ikke like. Ditt skjema(kart) med forventninger stemmer ikke med virkeligheten(terrenget). At han sier nei skal vell aksepteres på lik linje som en kvinnes nei. Skal et nei utløse en voldtektsanklage? Mener du seriøst at TS ikke fortjener noe annet? Hele innlegget har så mange logiske brist at det er skremmende lesning. Gjør deg selv en tjeneste og les ditt innlegg en gang til. 

Anonymkode: e2c53...821

dette er mine tanker og det inntrykket jeg satt igjen med etter å lest TS sitt innlegg. Kall min logikk bristet alt du vil. Min erfaring tilsier at når noen som ikke er helt uskyldige skal forklare hvorfor de er uskyldige i noe de er anklaget for, så overdriver de "uskyldigheten"sin ved å forklare seg på en slik måte at de som lytter overhode ikke kan tro noe annet enn at de er uskyldig.

Menn kan såklart si nei til sex

Nei, folk er ikke like. Jeg har min intuisjon, du har din

Jeg synes at hele denne historien hørtes usannsylig ut, jeg er på ingen måte forplikta til å tro på det han sier bare fordi han sier det.

om det han sier er sant så er jo det utrolig leit men det hadde holdt med å forklare at de hadde sex dagen etter når de var edru og ikke utbrodert om hvor mye han forsikra seg om at hun faktisk ville ha sex, fordi det høres utrolig overdrevet ut.

Endret av Occulta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Mrs.Purdey skrev:

Sjekke troverdighet. 

Sier bare at historien virker pyntet på. Nå kan det som sagt være for å få frem poenget ved innlegget eller å dekke over skyld. Jeg sier ikke at han er skyldig eller ikke, kun at det er gjort noen justeringer på sannheten. 

Hvorfor det? Hvilken grunn har vel du til å trekke ts i tvil? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en IKKE-sak uansett hva som har skjedd. Det er derfor jeg oppfordrer alle kvinner til å aldri bli med eller ta med fremmede en treffer om en ikke ønsker å ha sex.

Hvorfor? Jo fordi hvis voldtekt ville blitt et faktum så finnes det ikke et snev av fellende bevis. Ord mot ord er ikke nok og en trenger nødvendigvis ikke bli skadet heller.

Anonymkode: abd4b...e3c

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet
43 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Hvorfor det? Hvilken grunn har vel du til å trekke ts i tvil? 

Må jeg ha annen grunn enn intuisjon? Har jeg tatt feil av kg og fagforum.no?

Skrevet
1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Må jeg ha annen grunn enn intuisjon? Har jeg tatt feil av kg og fagforum.no?

Selvfølgelig ikke, det er tydeligvis jeg som har tatt feil av kg og klarsynt.no. 

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, mye kommentarer siden jeg skrev dette. Har vært hos legen og gjort som dere har forklart. Politiet har jeg snakka med, og jeg tar det herfra. Til du som tenker at jeg har pyntet på historien, så kan jeg med hånda på hjertet svare deg at det har jeg ikke. Du skal få lov til å ha dine meninger, de har jeg ikke noe imot. 

Og til du som spør hvorfor jeg ble med hjem. Og at jeg må jo ha hatt sex i tankene. Nei det hadde jeg ikke. Festen vi var på var langt borte fra der jeg bor, og hun bodde ikke langt ifra festen. Tenkte mer på et sted å krasje over på, og det var det eneste i tankene mine. Selv om du og dine venninner aldri har møtt en mann som sier nei takk til sex, så betyr ikke det at det ikke finnes noen av oss. Jeg har aldri, og kommer aldri til å ha sex når enten jeg eller andre part er beruset.

Takker for tips, og hjelp. Og til alle som har noen meninger om dette, så skal dere vite at dere er hjertelig velkommen til det, vi har tross alt ytringsfrihet. 

Også må jeg bare få si at denne tråden ikke er lagd for at menn skal komme og snakke dritt om kvinner eller noe. Det ber jeg dere fint holde for dere selv da det ikke er mange av damene ute i verden som gjør sånn som dette her. Noen virkelig få.

Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å komme med oppdateringer på hvordan dette går. 

Igjen, takk for tips og råd til hva jeg kan gjøre.

Anonymkode: 9d93a...e76

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Ut fra hva du skriver i ts har du ingenting å frykte. Ta det med ro.

Dersom peset bedvarer, bør du oppfordre henne til å anmelde deg og si at du prompte kommer til å levere en motanmeldelse. 

Sørg for at folk rundt deg vet hva du har meddelt.

Jeg har opplevd en litt mildere variant av din historie. Jeg fortalte min versjon til mine venner og de trodde meg. Det utviklet seg ikke utover dette.

Din historie er uvanlig, men ikke usannsynlig. Mitt råd er gitt med forutsetning av historien slik du beskriver den.

AnonymBruker
Skrevet

Å anmelde for falsk anmeldelse først er for øvrig noe jeg forbinder med faktiske overgripere.

Anonymkode: 2768d...207

Skrevet
11 timer siden, Occulta skrev:

sorry, men jeg har vanskelig for å tro deg.

jeg har aldri opplevd, eller hørt at mine venninner har opplevd (og vi har en del ONS oss jentene imellom), at mannen blir med en dame hjem sier "nei, du er beruset så vi venter til du er edru", og dagen etter spør om hun er heeelt sikker på at hun vil.

hvorfor bli med noen hjem fra byen om man ikke har tenkt å ha sex med dem? Både du og jenta må jo ha hatt dette i tankene når dere ble enige om å dra hjem sammen. Om du prinsipielt ikke ligger med berusede kvinner så synes jeg at det er merkverdig at du blir med dem hjem, er det ikke bedre å få nummeret da også møte dem en annen dag når begge er edru og freshe?

Jeg har dratt på bremsen flere ganger selv om jenta ville ha sex. Å alle de gangene har de blitt furtne å i det værste tilfellet haglet det gjenstander etter meg da jeg løp ut igjennom døra med klærne under arma. 

Så ja, noen menn kan fortsatt bremse selv om pikken står.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å anmelde for falsk anmeldelse først er for øvrig noe jeg forbinder med faktiske overgripere.

Så da skal jeg bare sitte igjen og forvente at det verste skjer? Bare fordi at jeg anmelder for en falsk anmeldelse så er jeg altså umiddelbart en faktisk overgriper? Så hun skal få lov til å kunne ødelegge livet mitt, men jeg skal ikke få lov til å forsvare meg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så da skal jeg bare sitte igjen og forvente at det verste skjer? Bare fordi at jeg anmelder for en falsk anmeldelse så er jeg altså umiddelbart en faktisk overgriper? Så hun skal få lov til å kunne ødelegge livet mitt, men jeg skal ikke få lov til å forsvare meg?

Nei, men i de situasjonene jeg vet at det har forekommet, har overgriperen gjort det for å prøve å slippe unna. Hvordan politiet ser på det vet jeg ikke, jeg ble som sagt bare ledd ut da jeg ble voldtatt (ganske alvorlig sådan).

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld henne for falske anklager. 

Anonymkode: c6d7c...eaa

Ring nå og fortell politiet at du er blitt falskt anklaget, og anmeld!!rådføre deg m politiet om du skal si d til jenta/hennes venninner.jwg har skikkelig vondt ah deg💜grusomt at noen jenter er så jævlig mot menn.fåbgjernw høre hvordan d gikk💗du har min fulle støtte og forståelse, og varm klem fra meg(kvinne) 

Anonymkode: 58ef6...9c9

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har dratt på bremsen flere ganger selv om jenta ville ha sex. Å alle de gangene har de blitt furtne å i det værste tilfellet haglet det gjenstander etter meg da jeg løp ut igjennom døra med klærne under arma. 

Så ja, noen menn kan fortsatt bremse selv om pikken står.

Jeg vet om menn som har bremset,og tror han 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du lite(kvinne) 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en IKKE-sak uansett hva som har skjedd. Det er derfor jeg oppfordrer alle kvinner til å aldri bli med eller ta med fremmede en treffer om en ikke ønsker å ha sex.

Hvorfor? Jo fordi hvis voldtekt ville blitt et faktum så finnes det ikke et snev av fellende bevis. Ord mot ord er ikke nok og en trenger nødvendigvis ikke bli skadet heller.

Anonymkode: abd4b...e3c

Ts,ring politiet og rådføre deg 💜 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ble voldtatt (på ekte, ingen tvil, har store arr etter vold enda, 10 år senere) - så lo de av meg på politistasjonen. Det skal MYE til å få dømt noen i dette landet. Slapp av.

Så trist,klart du skulle ha blitt trodd💗det bør ts også bli 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du lite(kvinne) 

Nei, jeg kjenner til ganske mange sånne saker, det er derfor jeg sier det........

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist,klart du skulle ha blitt trodd💗det bør ts også bli 

Takk for det, men det blir han nok. Det skal helt enormt mye bevis til... At man har revnet innvendig, blitt smittet med samme kjønnsykdom som han har, har sæden hans inni deg, bitemerker over hele kroppen, brukne ribbein, bristet kinnbein og kjeve, knuste tenner, blåmerker over hele kroppen og msn-samtaler der vedkommende sier "jeg ødelegger deg hvis du anmelder meg" og deretter sender noen med kniv etter deg og får noen andre til å banke deg som forteller politiet hvorfor er ikke nok. :) 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Occulta skrev:

sorry, men jeg har vanskelig for å tro deg.

jeg har aldri opplevd, eller hørt at mine venninner har opplevd (og vi har en del ONS oss jentene imellom), at mannen blir med en dame hjem sier "nei, du er beruset så vi venter til du er edru", og dagen etter spør om hun er heeelt sikker på at hun vil.

hvorfor bli med noen hjem fra byen om man ikke har tenkt å ha sex med dem? Både du og jenta må jo ha hatt dette i tankene når dere ble enige om å dra hjem sammen. Om du prinsipielt ikke ligger med berusede kvinner så synes jeg at det er merkverdig at du blir med dem hjem, er det ikke bedre å få nummeret da også møte dem en annen dag når begge er edru og freshe?

Det har jeg opplevd... Eksen min og jeg var veldig fulle en natt vi kom hjem fra byn. Vi hadde kun vært sammen noen dager, og ikke lagt med hverandre. Jeg var hyper da vi kom hjem, men han sa STOPP! Nettopp pga han synes jeg var full, og at det ble feil. Han sa at vi kunne ha sex dagen etter, når begge var edru..  Har mange venninner som har vært med folk hjem. Det er mange som ikke ønsker å ha sex med fulle jenter. Noen av dem blir lettet, fordi de egentlig ikke orker sex selv i fylla. 

Anonymkode: 3a421...65a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg opplevd... Eksen min og jeg var veldig fulle en natt vi kom hjem fra byn. Vi hadde kun vært sammen noen dager, og ikke lagt med hverandre. Jeg var hyper da vi kom hjem, men han sa STOPP! Nettopp pga han synes jeg var full, og at det ble feil. Han sa at vi kunne ha sex dagen etter, når begge var edru..  Har mange venninner som har vært med folk hjem. Det er mange som ikke ønsker å ha sex med fulle jenter. Noen av dem blir lettet, fordi de egentlig ikke orker sex selv i fylla. 

Anonymkode: 3a421...65a

Jeg har også opplevd dette med mannen min faktisk (før vi ble sammen). Han ville ikke ha sex når jeg var så full fordi det er så mye tull rundt dette.

Skrevet
På 8.3.2018 den 2.27, AnonymBruker skrev:

Når jeg ble voldtatt (på ekte, ingen tvil, har store arr etter vold enda, 10 år senere) - så lo de av meg på politistasjonen. Det skal MYE til å få dømt noen i dette landet. Slapp av.

Klem vennen <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...