AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Okei.. Har kommet i en skikkelig knipe.. Nå til helgen var jeg ute på fest. På festen traff jeg en veldig hyggelig jente, vi snakket og koste oss sammen hele kvelden. Hun spurte om jeg ville bli med hjem og jeg svarte ja. Vi kom hjem til henne å gikk til sengs. Hun begynte å klå og tease litt, og vi begynte etterhvert å kline. Hun tok hånda ned mot underlivet mitt, men da ga jeg henne en enkel beskjed. "Jeg vil ikke ligge med deg, da jeg vet du er godt beruset og det er jeg også." Hun sa ikke noe imot det, og vi fortsatte å kose litt før vi etterhvert la oss til å sove. Dagen etterpå når vi våknet så spurte hun om jeg ville ha sex der og da. Jeg spurte henne om hun var helt sikker på at hun ville, og hun ga meg et tydelig ja. Vi hadde sex også reiste jeg hjemover. Nå fikk jeg nettopp en melding av en venninne av henne, hvor hun skjeller meg ut for hvordan jeg kunne misbruke en jente sånn og sånn. Tydeligvis har denne jenta jeg lå med fortalt flere at jeg utnytta henne når hun var full og at hun sa nei flere ganger. Flere meldinger har poppet inn på telefonen i de siste timene fra forskjellige personer. Jeg vet veldig godt at jeg ikke gjorde noe mer med henne enn å kline når vi kom hjem på natta. Jeg kjenner meg selv såpass godt, og er av den typen som spør om lov til så og si alt da dette er min største frykt. Hun har sendt meg melding, og sier hun vil anmelde meg.. Jeg har stort inntrykk av at i en slik sak så vil jeg ikke ha noe særlig sjanse til å forsvare meg da jeg ikke har noe bevis på at jeg ikke misbrukte henne, utenom det jeg vet selv. Jeg har helt seriøst ikke ide om hva jeg kan gjøre utenom å snakke for meg, men vet at det ikke vil hjelpe noe særlig.. Hva faen gjør jeg??? Anonymkode: 9d93a...e76
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Anmeld henne for falske anklager. Anonymkode: c6d7c...eaa 8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 Når jeg ble voldtatt (på ekte, ingen tvil, har store arr etter vold enda, 10 år senere) - så lo de av meg på politistasjonen. Det skal MYE til å få dømt noen i dette landet. Slapp av. Anonymkode: 2768d...207 4
Rogalending18 Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anmeld henne for falske anklager. Anonymkode: c6d7c...eaa Hvordan skal hans ord gå mot hennes? Vil nå tro hennes blir vurdert mye kraftigere? Endret 8. mars 2018 av Rogalending18 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Gå til fastlege og få denne til å observere deg og dokumentere med bilder. Kontakt politiet og si at noen beskylder deg for noe du ikke har gjort. Vis meldinger og avgi forklaring. Ta med legens journal og dokumentasjon. Det er strafferamme på 3 år for falsk forklaring og å spre falske rykter om at noen har voldtatt. Så dokumenter alt. Alle henvendelser, alt. Mener du deg sjikanert eller utsatt for trusler eller vold i denne sammenheng anmelder du det. Har du ren samvittighet så skal du ikke akseptere andres løgner og eventuelle lovbrudd. Det er politiet og påtalemyndighet sin oppgave å etterforske og påtale, ikke noen andre. Selvtekt og annen ulovlig framferd kan emde mef straffeforfølgelse. Det bør alle være klar over. Anonymkode: e2c53...821 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til fastlege og få denne til å observere deg og dokumentere med bilder. Kontakt politiet og si at noen beskylder deg for noe du ikke har gjort. Vis meldinger og avgi forklaring. Ta med legens journal og dokumentasjon. Det er strafferamme på 3 år for falsk forklaring og å spre falske rykter om at noen har voldtatt. Så dokumenter alt. Alle henvendelser, alt. Mener du deg sjikanert eller utsatt for trusler eller vold i denne sammenheng anmelder du det. Har du ren samvittighet så skal du ikke akseptere andres løgner og eventuelle lovbrudd. Det er politiet og påtalemyndighet sin oppgave å etterforske og påtale, ikke noen andre. Selvtekt og annen ulovlig framferd kan emde mef straffeforfølgelse. Det bør alle være klar over. Anonymkode: e2c53...821 Gjør det som er beskrevet der! Så fort som mulig. Anonymkode: 74c8b...a63 3
Gjest making.a.mess Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til fastlege og få denne til å observere deg og dokumentere med bilder. Kontakt politiet og si at noen beskylder deg for noe du ikke har gjort. Vis meldinger og avgi forklaring. Ta med legens journal og dokumentasjon. Det er strafferamme på 3 år for falsk forklaring og å spre falske rykter om at noen har voldtatt. Så dokumenter alt. Alle henvendelser, alt. Mener du deg sjikanert eller utsatt for trusler eller vold i denne sammenheng anmelder du det. Har du ren samvittighet så skal du ikke akseptere andres løgner og eventuelle lovbrudd. Det er politiet og påtalemyndighet sin oppgave å etterforske og påtale, ikke noen andre. Selvtekt og annen ulovlig framferd kan emde mef straffeforfølgelse. Det bør alle være klar over. Anonymkode: e2c53...821 Hva hjelper det med bilder av ts? Og ts har pyntet litt på historien, hvertfall tolker jeg det slik ut ifra det han har skrevet. Men pyntet LITT kun for å få frem poenget eller pyntet MYE for å snakke seg vekk, det vet ingen.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 Hadde ammeldt vedkommende for falske anklager.. Faen altsså! Her kan man være så forsiktig man bare vil, men så kan et kvinnemennske ødelegge hele livet ditt!! Hun ble sikkert sur fordi du avviste henne om kvelden når hun forventet sex ts. Til dere som sier at saken vil bli henlagt. Det er IKKE sikkert, og tenk for ei jælva belastning det må være å få noe sånn på seg Anonymkode: b402d...b38 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 9 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hva hjelper det med bilder av ts? Og ts har pyntet litt på historien, hvertfall tolker jeg det slik ut ifra det han har skrevet. Men pyntet LITT kun for å få frem poenget eller pyntet MYE for å snakke seg vekk, det vet ingen. Hvis han hadde voldtatt henne så kan han få skader på penis. Om han virkelig hadde gjort det. Hvorfor all verden skulle han ha skrevet om det på KG? For å føle seg bedre, mindre skyldig? Anonymkode: 74c8b...a63 4
Englejenta Skrevet 8. mars 2018 #10 Skrevet 8. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til fastlege og få denne til å observere deg og dokumentere med bilder. Kontakt politiet og si at noen beskylder deg for noe du ikke har gjort. Vis meldinger og avgi forklaring. Ta med legens journal og dokumentasjon. Det er strafferamme på 3 år for falsk forklaring og å spre falske rykter om at noen har voldtatt. Så dokumenter alt. Alle henvendelser, alt. Mener du deg sjikanert eller utsatt for trusler eller vold i denne sammenheng anmelder du det. Har du ren samvittighet så skal du ikke akseptere andres løgner og eventuelle lovbrudd. Det er politiet og påtalemyndighet sin oppgave å etterforske og påtale, ikke noen andre. Selvtekt og annen ulovlig framferd kan emde mef straffeforfølgelse. Det bør alle være klar over. Anonymkode: e2c53...821 Dette er absolutt å anbefale, da har du alt ditt på det rene. For jævlig at noen kan oppføre seg sånn som hun gjør mot deg nå. Sender deg en klem og ønsker deg lykke til. Om det du skriver i ditt innlegg stemmer så har du ingenting å frykte. Det beste som fins er god samvittighet , bare si det som det skjedde. 2
Gjest making.a.mess Skrevet 8. mars 2018 #11 Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han hadde voldtatt henne så kan han få skader på penis. Om han virkelig hadde gjort det. Hvorfor all verden skulle han ha skrevet om det på KG? For å føle seg bedre, mindre skyldig? Anonymkode: 74c8b...a63 Sjekke troverdighet. Sier bare at historien virker pyntet på. Nå kan det som sagt være for å få frem poenget ved innlegget eller å dekke over skyld. Jeg sier ikke at han er skyldig eller ikke, kun at det er gjort noen justeringer på sannheten.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #12 Skrevet 8. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei.. Har kommet i en skikkelig knipe.. Nå til helgen var jeg ute på fest. På festen traff jeg en veldig hyggelig jente, vi snakket og koste oss sammen hele kvelden. Hun spurte om jeg ville bli med hjem og jeg svarte ja. Vi kom hjem til henne å gikk til sengs. Hun begynte å klå og tease litt, og vi begynte etterhvert å kline. Hun tok hånda ned mot underlivet mitt, men da ga jeg henne en enkel beskjed. "Jeg vil ikke ligge med deg, da jeg vet du er godt beruset og det er jeg også." Hun sa ikke noe imot det, og vi fortsatte å kose litt før vi etterhvert la oss til å sove. Dagen etterpå når vi våknet så spurte hun om jeg ville ha sex der og da. Jeg spurte henne om hun var helt sikker på at hun ville, og hun ga meg et tydelig ja. Vi hadde sex også reiste jeg hjemover. Nå fikk jeg nettopp en melding av en venninne av henne, hvor hun skjeller meg ut for hvordan jeg kunne misbruke en jente sånn og sånn. Tydeligvis har denne jenta jeg lå med fortalt flere at jeg utnytta henne når hun var full og at hun sa nei flere ganger. Flere meldinger har poppet inn på telefonen i de siste timene fra forskjellige personer. Jeg vet veldig godt at jeg ikke gjorde noe mer med henne enn å kline når vi kom hjem på natta. Jeg kjenner meg selv såpass godt, og er av den typen som spør om lov til så og si alt da dette er min største frykt. Hun har sendt meg melding, og sier hun vil anmelde meg.. Jeg har stort inntrykk av at i en slik sak så vil jeg ikke ha noe særlig sjanse til å forsvare meg da jeg ikke har noe bevis på at jeg ikke misbrukte henne, utenom det jeg vet selv. Jeg har helt seriøst ikke ide om hva jeg kan gjøre utenom å snakke for meg, men vet at det ikke vil hjelpe noe særlig.. Hva faen gjør jeg??? Anonymkode: 9d93a...e76 Hun har sendt meg melding, og sier hun vil anmelde meg.. Du bør anmelde henne først for falsk forklaring! Anonymkode: 3c9db...f74 3
Englejenta Skrevet 8. mars 2018 #13 Skrevet 8. mars 2018 Kjære TS. Du må ikke sitte å vente og tenke på hva du skal gjøre. Har hun sagt hun skal anmelde deg så bør du komme henne i forkjøpet. Du har god samvittighet, det har nok ikke hun.. Ønsker deg lykke til. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 10 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hva hjelper det med bilder av ts? Og ts har pyntet litt på historien, hvertfall tolker jeg det slik ut ifra det han har skrevet. Men pyntet LITT kun for å få frem poenget eller pyntet MYE for å snakke seg vekk, det vet ingen. Du at ikke er ikke kyndig er vel det jeg leser av dine tolkninger. Du beslutter gjennom teksten på hvilket grunnlag? Hele teksten din antar og tenderer å systematisk vise forakt for TS. Hvorfor du velger å gjøre det uten tegn til å resonnere balansert gjør at det du skriver ikke bør gis vekt og betydning. Les 3. siste setning en gang til før du synser og fordømmer. Du er ikke i posisjon til det. Anonymkode: e2c53...821 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #15 Skrevet 8. mars 2018 12 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Sjekke troverdighet. Sier bare at historien virker pyntet på. Nå kan det som sagt være for å få frem poenget ved innlegget eller å dekke over skyld. Jeg sier ikke at han er skyldig eller ikke, kun at det er gjort noen justeringer på sannheten. Hva slags spekulasjoner er dette?? Anonymkode: b402d...b38 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 En ser at kvinnedagen er herAnonymkode: 09dc4...9d2 1
Gjest making.a.mess Skrevet 8. mars 2018 #17 Skrevet 8. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du at ikke er ikke kyndig er vel det jeg leser av dine tolkninger. Du beslutter gjennom teksten på hvilket grunnlag? Hele teksten din antar og tenderer å systematisk vise forakt for TS. Hvorfor du velger å gjøre det uten tegn til å resonnere balansert gjør at det du skriver ikke bør gis vekt og betydning. Les 3. siste setning en gang til før du synser og fordømmer. Du er ikke i posisjon til det. Anonymkode: e2c53...821 Har ikke fordømt. Jeg skriver hva jeg tolker teksten som. Jeg er ikke engasjert i saken. Er ts uskyldig så er selvsagt det selvsagt leit at han blir anmeldt. Er han skyldig så er anmeldelse på sin plass. Man trenger ikke å være kyndig for å skrive på kg, da dette ikke er et fagforum. Ts selv velger om han syntes innlegget mitt er vås eller ikke. Skriver man tråd her så får man andres meninger.
Occulta Skrevet 8. mars 2018 #18 Skrevet 8. mars 2018 sorry, men jeg har vanskelig for å tro deg. jeg har aldri opplevd, eller hørt at mine venninner har opplevd (og vi har en del ONS oss jentene imellom), at mannen blir med en dame hjem sier "nei, du er beruset så vi venter til du er edru", og dagen etter spør om hun er heeelt sikker på at hun vil. hvorfor bli med noen hjem fra byen om man ikke har tenkt å ha sex med dem? Både du og jenta må jo ha hatt dette i tankene når dere ble enige om å dra hjem sammen. Om du prinsipielt ikke ligger med berusede kvinner så synes jeg at det er merkverdig at du blir med dem hjem, er det ikke bedre å få nummeret da også møte dem en annen dag når begge er edru og freshe? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #19 Skrevet 8. mars 2018 27 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Har ikke fordømt. Jeg skriver hva jeg tolker teksten som. Jeg er ikke engasjert i saken. Er ts uskyldig så er selvsagt det selvsagt leit at han blir anmeldt. Er han skyldig så er anmeldelse på sin plass. Man trenger ikke å være kyndig for å skrive på kg, da dette ikke er et fagforum. Ts selv velger om han syntes innlegget mitt er vås eller ikke. Skriver man tråd her så får man andres meninger. Det som vi reagerer på er dine antakelser. At du antar at TS pynter og skaper en annen historie i et forsøk på å skape en annen historie. Hva er motivet for å anta det? Skal vi begynne å anta at du motoverfører, at du er en person som lett pynter på din fremstilling? Selvfølgelig ikke. Hele innlegget ditt bærer tendens til mistro. Hvorfor du velger å utøve mistro vet bare du. Hele innlegget til TS kan leses som et rop om hjelp, ikke et rop om å bli beskyldt for å fare med løgn. Så derfor reagerer vi. Vi er flere som ikke forstår hvorfor du tråkker på en person som kan være i en vanskelig situasjon. Å gjøre det er ikke særlig sympatisk. Anonymkode: e2c53...821 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #20 Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, Occulta skrev: sorry, men jeg har vanskelig for å tro deg. jeg har aldri opplevd, eller hørt at mine venninner har opplevd (og vi har en del ONS oss jentene imellom), at mannen blir med en dame hjem sier "nei, du er beruset så vi venter til du er edru", og dagen etter spør om hun er heeelt sikker på at hun vil. hvorfor bli med noen hjem fra byen om man ikke har tenkt å ha sex med dem? Både du og jenta må jo ha hatt dette i tankene når dere ble enige om å dra hjem sammen. Om du prinsipielt ikke ligger med berusede kvinner så synes jeg at det er merkverdig at du blir med dem hjem, er det ikke bedre å få nummeret da også møte dem en annen dag når begge er edru og freshe? Folk er ikke like. Ditt skjema(kart) med forventninger stemmer ikke med virkeligheten(terrenget). At han sier nei skal vell aksepteres på lik linje som en kvinnes nei. Skal et nei utløse en voldtektsanklage? Mener du seriøst at TS ikke fortjener noe annet? Hele innlegget har så mange logiske brist at det er skremmende lesning. Gjør deg selv en tjeneste og les ditt innlegg en gang til. Anonymkode: e2c53...821 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå