AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #1 Skrevet 8. mars 2018 Bare noe jeg undrer over, for ganske langt, langt tilbake... Vi.. ble vel det vi kaller det i dag, FF. Selv om vi gjorde pittelitt utenom elskov også Noen få uker hadde gått, ble bringet hjem av vedkommende. Og i bilen, der gir han ringen sin, til meg? Kun en vanlig ring.. Og den skulle jeg få beholde, til neste gang vi møttes, eller hva som ble sagt, erindrer ikke alt. Veldig romantisk, egentlig, men hva mener en mann med dette? Kunne det være at han var litt mer int enn kun ff? Eller ville han bare forsikre seg, om å beholde meg som ff? Det må sies, at det ikke er snakk om en 20 åring.. Jeg var meget betatt, om ikke forelsket.. Resten av historien tror jeg skal forbli liggende . Hva tror dere? Hadde vel vært genuint, å få kommentarer fra menn, her inne på dette. Anonymkode: 5fc62...4cf
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Jeg aner ikke men han må jo ha satt pris på deg. Som ung og gal hadde jeg en kjæreste som ble sendt bort på ungodmsinstitusjon. Vi mistet all kontakt (han fikk ikke bruke telefon eller brev). Etter noen måneder fikk han dra hjem på besøk og vi møttes for å snakke litt. Da tok han en av ringene mine og spurte om han kunne beholde den som minne. 20 år etter er livet normalt og han sier han aldri glemmer så jeg vet nå at den ringen betydde noe da. Anonymkode: d1817...bd1
Blackbird Skrevet 9. mars 2018 #3 Skrevet 9. mars 2018 Menn gir ikke en ring uten at det betyr noe. Til det er den et for sterkt symbol...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #4 Skrevet 9. mars 2018 Uskyldig sjarm og forsøk på å få deg til å føle deg spesiell og ha deg godt på kroken. Sannsynligvis fordi han har merka at du kanskje ikke prioriterer han så mye eller har hørt at det er andre menn i konkurranse om deg. Ville ikke lagt noe i det. Anonymkode: cb2ff...4aa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Kan ha vært for å gi dere en grunn til å møtes igjen, jeg vet at noen menn låner bort ting eller spanderer for å ha en grunn til at dama skal møte ham igjen flere ganger. Senere kommer det "du skylder meg ...., skal vi ta det imorgen?" Anonymkode: 83d3f...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå