AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 han driter eller runker, kanskje begge deler Anonymkode: 9d7b7...673 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Herregud, enn å være opptatt av det 😂😂😂 jeg er alltid så lenge på di når jeg driter, er vel det han mest sannsynlig gjør! Anonymkode: db829...483 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Herregud, hvor innbilsk kan man bli 😂 Menn driter de også, ofte flere ganger om dagen, og de sitter ofte mye lengre enn det vi damer gjør. Har jeg erfart med mine kjærester. Anonymkode: d0adb...d56 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Han blir så kåt av å prate med deg, at han må av å runke....
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Snorter sikkert kokain Anonymkode: 3bb1a...e5d
lenebu Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Snorter sikkert kokain Anonymkode: 3bb1a...e5d Det tviler jeg på
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, lenebu skrev: Er en ung kvinne som jobber ganske tett med en jevnaldrende mannlig kollega. Hver dag, sånn etter de første ti minuttene vi har snakket (og flørtet) sammen, unnskylder han seg brått og forsvinner i type ti til femten minutter uten å gi noen gyldig grunn for å stikke. Jeg regner med at han er på toalettet, men i ti til femten minutter (i dag snek jeg meg faktisk etter og fikk bekreftet at han var på toalettet)? Når han kommer tilbake er han helt ok igjen, men virker mindre flørtende og engasjert enn han var i de ti første minuttene (type holder mer avstand da han tidligere lente seg inntil meg slik at vi fikk kroppskontakt). Han blir dog mer pågående igjen utover dagen, og forsvinner gjerne igjen opptil flere ganger i løpet av dagen, og da alltid etter at vi har hatt nærkontakt. Hva tror dere han driver på med? Dvs. driver han på med det jeg mistenker at han driver på med, gitt konteksten? Vi har jobbet sammen ganske lenge nå, men ikke jobbet så tett sammen tidligere. Før forsvant han aldri på lengre toalettbesøk slik han gjør nå, men ble værende ved pulten hele dagen gjennom (husker jeg var sjalu på blærestyrken, for jeg springer på do hele tiden. Aldri i ti-femten minutter, dog). Hva mistenker du da? Anonymkode: 23c38...e3e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hvor innbilsk kan man bli 😂 Menn driter de også, ofte flere ganger om dagen, og de sitter ofte mye lengre enn det vi damer gjør. Har jeg erfart med mine kjærester. Anonymkode: d0adb...d56 Har du spurt dem hvorfor da? Biologisk sett burde ikke den prosessen være vanskeligere eller mer tidkrevende, enn for kvinner. Anonymkode: b6be9...6d5
Hadley Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 Hvorfor er du så interessert i hvor lenge kollegaene dine er på toalettet? Hvis du er så nysgjerrig, så får du vel nesten gå på toalettet rett etter han har vært der og snuse litt omkring. Eller følge etter ham. Slik jeg forstår er dere ikke et par eller dater. Hvorfor bryr du deg om hvor lang tid han bruker på do? Har du tendenser til å være kontrollerende? Ville du likt om en mann fulgte etter deg og snuste omkring i toalettet du hadde vært på? Psycho-stalker jenter er ikke sjarmerende. La fyren gå på do i fred.
Cathrine88 Skrevet 7. mars 2018 #12 Skrevet 7. mars 2018 Ikke tenk så dårlig om deg selv. Han går sikkert ikke på do for å spy hver gang dere har snakket sammen. 5
Elaine Marley Skrevet 7. mars 2018 #13 Skrevet 7. mars 2018 Det er jo åpenbart hva du tror han gjør der inne 😏 Så kan det egentlig hende at han sliter med magen eller noe sånt. 1
GauteS Skrevet 7. mars 2018 #14 Skrevet 7. mars 2018 1 hour ago, lenebu said: unnskylder han seg brått og forsvinner i type ti til femten minutter uten å gi noen gyldig grunn for å stikke. Sannheten er nok at han ikke orker mer av den kontrollerende og nysgjerrige kollegaen, og stikker. Men er han klar over at han egentlig skal spørre deg om han har gyldig grunn til å gå på dass?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #15 Skrevet 7. mars 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du spurt dem hvorfor da? Biologisk sett burde ikke den prosessen være vanskeligere eller mer tidkrevende, enn for kvinner. Anonymkode: b6be9...6d5 De har likt å sitte på mobilen mens de driter og har sett på det som litt "me time". Eksen min fikk hemoroider pga vane for å sitte for lenge Typen min nå sier han går ofte på do for å bare sitte å chille på dassen på jobb og at han sitter ekstra lenge siden han får betalt for å drite 😂 Han skriver også timer og leser på nettet når han først er på do. Ikke spør meg hvorfor. Anonymkode: d0adb...d56
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 Er null grenser for hva som blir spurt om på dette forumet ja. La fyren drite i fred. Jeg sitter gjerne en stund på do selv, fordi det rett og slett er greit. Jeg slapper av på do, sjekker mobilen, leser litt i et blad om det er tilgjengelig. Gidder ikke alltid haste ferdig på do. Han sjekker sikkert mobilen sin eller noe. Eller så runker han. Det er vel uansett ikke din sak hva han gjør på do? Spør om han vil ha selskap neste gang? Anonymkode: e78d9...3ff
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #17 Skrevet 8. mars 2018 Du får spørre? Hvis man ikke kan spørre en kollega om toalettvaner og -tips, er det ikke mye til arbeidsmiljø... Anonymkode: f4a73...eed 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #19 Skrevet 8. mars 2018 Haha, min eks runka faktisk noen ganger. Det var ødeleggende. Sitte på dass å runke istedenfor å være med meg... Da kjøpte jeg vibrator, noe jeg fant ut av i ettertid at han viste om, OG attpåtil var sur for. Så jada. Anonymkode: fd3d2...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå