AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Er jeg sikret å ikke få is i hodet når jeg går utenom? Alle tak er forskjellige. Tar alle skiltene , som er like lange høyde for det? Anonymkode: a036b...be2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #2 Skrevet 8. mars 2018 Utenfor tror jeg? Men var en stor isklump som sneiet hodet mitt nylig, og der var det ikke skilt i det hele tatt. Var skummelt. Anonymkode: c6cf6...02b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #3 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Utenfor tror jeg? Men var en stor isklump som sneiet hodet mitt nylig, og der var det ikke skilt i det hele tatt. Var skummelt. Anonymkode: c6cf6...02b Alle tak er forskjellige. Er jeg da sikret om jeg går utenfor eller bør jeg alltid kikke opp for å sjekke? Om jeg ikke går utenfor og får noe i hodet, vil jeg da få erstatning eller er alt på eget ansvar? Anonymkode: a036b...be2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #4 Skrevet 8. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle tak er forskjellige. Er jeg da sikret om jeg går utenfor eller bør jeg alltid kikke opp for å sjekke? Om jeg ikke går utenfor og får noe i hodet, vil jeg da få erstatning eller er alt på eget ansvar? Anonymkode: a036b...be2 Jeg skjønner tankegangen din, med at flaggene kanskje ikke er lange nok i forhold til bredden på taket. Men er ikke helt sikker på dette, så håper noen vet og kan svare deg. Anonymkode: c6cf6...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå