Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen andre steder enn Sonans en kan ta 2MX/MZ i Bergen nå, og gå opp til eksamen til sommeren. Sonans er jo kriminelt dyrt! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det på Bergen Katedralskole på voksenopplæring. Det var kjempegreit opplegg, helt gratis og du fikk standpunktkarakter. Det vil si, at det er vanlig trekning for å komme opp i eksamen. Iallfall med 2MX.

Vi var en liten klasse, 6 stykker det året jeg tok. (Jeg tok 3MX og 2FY da, kanskje flere i 2MX) Kjempegrei lærer og veldig bra opplegg. Jeg tok på dagtid, men du kan velge om du vil ha dag eller kveld.

Ellers har jo Danielsen, men det koster peng!

Med nærmere ettertanke er det kanskje litt sent med Katten nå, fordi du da vil ha fått masse fravær for begynnelsen av året...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tar faktisk fag på Danielsen, siden jeg har vitnemål fra før. Jeg fant der i mot ikke ut før det var for sent hva jeg ville søke. Noe jeg ikke visste de hadde her i Bergen.

Jeg skal snakke med Danielsen i morgen om de har en ledig plass, men sannsynligheten er liten. En annen ting er at siden de tar faget på 5 mnd. så må jeg evt lære mye på egenhånd. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...