AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #21 Del Skrevet 8. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner deg, men kan det ha noe å gjøre med typen bilder du legger ut eller hvor ofte du er aktiv? Dvs. hvis hun er imot eksponering av barn og du spammer i vei med ungene dine, kan det være noe sånt? Eller at du snakker om kattene dine hele tiden og poster bilder av dem? Du skjønner hvor jeg vil? At du legger ut ting hun enten ikke er interessert i eller er imot? Anonymkode: e6415...4cb Jeg vil tippe hun legger ut helt vanlig bilder... Det er tydeligvis KUN den ene venninnen som aldri liker bilder (hun klarer fint å likke alle andre sine), hvis hun hadde lagt ut det du skisserer her, da hadde vel aldri fått likes, og det hadde vært flere venninner som ikke likte, Men her er det kun EN venninne. Og da er det innafor å skjønne at det ikke er tifellet i denne sitausjonen.. Anonymkode: fec78...247 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #22 Del Skrevet 8. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Populære mennesker med mange venner klarer ikke å sette seg inn dette, jeg prøvde en gang å lage en tråd om min bror som lot alle andre poste bilder på facebook av nevøenee, til og med offisielt, mens jeg fikk ikke lov poste bilder av nevøene mine lengre. Er porblemmet bildene? Eller det signalet det sender som er problemmet? Signalet selvsagt, det sier så mye om hva han tenker om meg når alle andre for lov utenom meg, Anonymkode: fec78...247 offentlig mente jeg Anonymkode: fec78...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #23 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg har flere venninner som opererer på samme måten. Faktisk har jeg jenter i gjengen min som ikke engang FØLGER MEG på instagram. Jeg tenker at jenter er såpass utspekulerte at de gjør sånne ting med vilje. Drit i henne Anonymkode: 299f7...843 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #24 Del Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere venninner som opererer på samme måten. Faktisk har jeg jenter i gjengen min som ikke engang FØLGER MEG på instagram. Jeg tenker at jenter er såpass utspekulerte at de gjør sånne ting med vilje. Drit i henne Anonymkode: 299f7...843 Nå skal jeg ikke si at de venninnene dine ikke er utspekulerte, men gi deg et litt annet perspektiv. Jeg hadde kanskje blitt oppfattet som utspekulert av deg, dersom vi var venninner, pga. mine vaner på Instagram. Jeg er på Instagram, legger ut bilder nå og da, og trykker liker på noe av det som dukker opp de gangene jeg er inne. Jeg har en del aktive venninner på IG, men for meg er IG sånn passe interessant. Det betyr at jeg går ikke aktivt inn for å følge andre, og jeg har åpen profil, slik at folk kan velge å følge meg. IG er ikke en så interessant plattform meg, at jeg orker å legge til alle venninnene mine. Faktisk, jeg fulgte ikke bestevenninnen min på IG før enn et år etter jeg fikk profilen min. Det betyr ikke at jeg prøver å bruke det som en måte å ekskludere henne sosialt. Jeg kommer bare ikke på å følge andre. Kanskje er det slik for noen av dine venninner - de kommer bare på å følge de som følger dem, rett og slett for da får du en beskjed om at den personen er på IG. Og når det gjelder å like bilder, så syns jeg det er en uting å like i hytt og gevær. Jeg liker de bildene jeg faktisk liker - jeg hiver meg ikke på selvtillitsonaneringen enkelte av vennene mine driver med, der de legger ut selfie etter selfie etter selfie. Syns det er rart å forvente å få likes av andre kun basert på at det er vennen din, ikke fordi det er et godt bilde! Anonymkode: 801fb...ac1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 8. mars 2018 #25 Del Skrevet 8. mars 2018 Jesus. For å si det sånn; jeg aner ikke om det er tilfelle med noen av venninnene mine. Høres ut som du legger vel mye i og overtolker sosiale medier. Det er nettopp sånne problemstillinger som gjør at jeg forsøker å ta så mange pauser mellom som mulig. Når man analyserer og bekymrer seg over like-frekvens, så begynner det å gå på helsa løs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #26 Del Skrevet 8. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Nå skal jeg ikke si at de venninnene dine ikke er utspekulerte, men gi deg et litt annet perspektiv. Jeg hadde kanskje blitt oppfattet som utspekulert av deg, dersom vi var venninner, pga. mine vaner på Instagram. Jeg er på Instagram, legger ut bilder nå og da, og trykker liker på noe av det som dukker opp de gangene jeg er inne. Jeg har en del aktive venninner på IG, men for meg er IG sånn passe interessant. Det betyr at jeg går ikke aktivt inn for å følge andre, og jeg har åpen profil, slik at folk kan velge å følge meg. IG er ikke en så interessant plattform meg, at jeg orker å legge til alle venninnene mine. Faktisk, jeg fulgte ikke bestevenninnen min på IG før enn et år etter jeg fikk profilen min. Det betyr ikke at jeg prøver å bruke det som en måte å ekskludere henne sosialt. Jeg kommer bare ikke på å følge andre. Kanskje er det slik for noen av dine venninner - de kommer bare på å følge de som følger dem, rett og slett for da får du en beskjed om at den personen er på IG. Og når det gjelder å like bilder, så syns jeg det er en uting å like i hytt og gevær. Jeg liker de bildene jeg faktisk liker - jeg hiver meg ikke på selvtillitsonaneringen enkelte av vennene mine driver med, der de legger ut selfie etter selfie etter selfie. Syns det er rart å forvente å få likes av andre kun basert på at det er vennen din, ikke fordi det er et godt bilde! Anonymkode: 801fb...ac1 Broren min og kona itilegg til det jeg skrev, gratulerte venner og familiemeldemmer på begge sider uten om meg... De likteogså samme type bilder hos andre, venner og familliemeldemmer på begge sider, men aldri hos meg, selvom jeg skrev en hyggelig kommentar på et bilde ble alle kommentarer likt utenom min... Innbiller jeg meg dette? Og overreagerer og overfølsom? Nei, det synes jeg ikke. Hadde det vært venninnen aldri likte noe som helst, hadde saken vært noe annet, men her er den en "venninne" som liker bilder til hytt og pine uten om EN venninne, og det er der foskjelllen er.. Anonymkode: fec78...247 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #27 Del Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg, men kan det ha noe å gjøre med typen bilder du legger ut eller hvor ofte du er aktiv? Dvs. hvis hun er imot eksponering av barn og du spammer i vei med ungene dine, kan det være noe sånt? Eller at du snakker om kattene dine hele tiden og poster bilder av dem? Du skjønner hvor jeg vil? At du legger ut ting hun enten ikke er interessert i eller er imot? Anonymkode: e6415...4cb TS her Ingen av tilfellene stemmer nei. Jeg legger ut helt vanlige bilder, akkurat samma "kategori" som henne forresten. Og før noen begynner å si " du hermer sikkert " så nei overhodet ikke. Forskjellige bilder, men amme interesse som henne om det ga mening Anonymkode: 3fdce...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #28 Del Skrevet 8. mars 2018 16 timer siden, HerKommerMummi skrev: Jeg liker aldri bilder av barn. Synes det er forkastelig å legge ut barnebilder. Så det kan jo handle om hva du legger ut... Har ingen barnebilder. Helt vanlige bilder Ts Anonymkode: 3fdce...80f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #29 Del Skrevet 8. mars 2018 3 timer siden, Pipaluk skrev: Her var det snakk om at venninna aldri trykker liker på noen av bildene. Det er jo litt snodig. Det er akkurat det. Hun har aldri gjort det, men er aktiv og liker alle andre sine bilder hele tiden. Ts Anonymkode: 3fdce...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 8. mars 2018 #30 Del Skrevet 8. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som trykker liker på alle andres bilder på insta men aldri på mine. Prøver å si til meg selv at det er overdrivelse å henge seg opp i sånt, men synes bare det er litt rart. Flere som har opplevd sånn og reagert på det? Tror dere hun mener noe med detv hun er veldig hyggelig ellers Anonymkode: 3fdce...80f Ro deg ned, fordi at det er nada å bry seg om. Who the fuck cares... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #31 Del Skrevet 8. mars 2018 8 minutter siden, Mr. Kilmister said: Ro deg ned, fordi at det er nada å bry seg om. Who the fuck cares... Er det derfor du kommentere her inne? Fordi du ikke bryr deg... Anonymkode: fec78...247 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #32 Del Skrevet 8. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Broren min og kona itilegg til det jeg skrev, gratulerte venner og familiemeldemmer på begge sider uten om meg... De likteogså samme type bilder hos andre, venner og familliemeldemmer på begge sider, men aldri hos meg, selvom jeg skrev en hyggelig kommentar på et bilde ble alle kommentarer likt utenom min... Innbiller jeg meg dette? Og overreagerer og overfølsom? Nei, det synes jeg ikke. Hadde det vært venninnen aldri likte noe som helst, hadde saken vært noe annet, men her er den en "venninne" som liker bilder til hytt og pine uten om EN venninne, og det er der foskjelllen er.. Anonymkode: fec78...247 "med bursdag Anonymkode: fec78...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mars 2018 #33 Del Skrevet 8. mars 2018 På IG «liker» jeg kun gode bilder eller bilder som gjør noe med meg emosjonelt. Så du er kanskje ikke særlig god fotograf, TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #34 Del Skrevet 8. mars 2018 6 minutter siden, Rosalie said: På IG «liker» jeg kun gode bilder eller bilder som gjør noe med meg emosjonelt. Så du er kanskje ikke særlig god fotograf, TS? Ok, hva er grunnen til at en venninne gratulere alle venninner på facebook uten om meg da? Anonymkode: fec78...247 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #35 Del Skrevet 8. mars 2018 Hvordan er hun mot deg irl? Det er tenmelig trist hvis some skal bestemme hvor nære venner dere er! Folk kan fremstille seg som så gode venner på some, legge ut bilde sammen og greier, mens irl så snakker de kanskje ikke så mye med hverandre. kanskje du legger ut uintressante bilder, dårlig kvalitet/dårlige bilder? Anonymkode: 418cf...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #36 Del Skrevet 8. mars 2018 10 minutter siden, Rosalie said: På IG «liker» jeg kun gode bilder eller bilder som gjør noe med meg emosjonelt. Så du er kanskje ikke særlig god fotograf, TS? OG jo bursdagen min er postet på facebook.. Anonymkode: fec78...247 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #37 Del Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er hun mot deg irl? Det er tenmelig trist hvis some skal bestemme hvor nære venner dere er! Folk kan fremstille seg som så gode venner på some, legge ut bilde sammen og greier, mens irl så snakker de kanskje ikke så mye med hverandre. kanskje du legger ut uintressante bilder, dårlig kvalitet/dårlige bilder? Anonymkode: 418cf...693 Er alle profesjonelle fotografer på insta, facebook og etch... Anonymkode: dbdc2...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #38 Del Skrevet 8. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er alle profesjonelle fotografer på insta, facebook og etch... Anonymkode: dbdc2...e94 ? Anonymkode: dbdc2...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #39 Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Broren min og kona itilegg til det jeg skrev, gratulerte venner og familiemeldemmer på begge sider uten om meg... De likteogså samme type bilder hos andre, venner og familliemeldemmer på begge sider, men aldri hos meg, selvom jeg skrev en hyggelig kommentar på et bilde ble alle kommentarer likt utenom min... Innbiller jeg meg dette? Og overreagerer og overfølsom? Nei, det synes jeg ikke. Hadde det vært venninnen aldri likte noe som helst, hadde saken vært noe annet, men her er den en "venninne" som liker bilder til hytt og pine uten om EN venninne, og det er der foskjelllen er.. Anonymkode: fec78...247 Jeg skrev til Anonymkode: 299f7...843, som snakket om venninnene som ikke fulgte henne, og ga henne en vanlig grunn for at enkelte ikke følger hverandre. Jeg har ikke vært involvert i dine innlegg, og klarer ikke sette meg inn i et svar til deg, da jeg aldri har diskutert med deg tidligere i tråden.. Med mindre du opererer med to brukere, og plutselig glemte å skifte over til AB...843. Anonymkode: 801fb...ac1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #40 Del Skrevet 8. mars 2018 19 timer siden, HerKommerMummi skrev: Jeg liker aldri bilder av barn. Synes det er forkastelig å legge ut barnebilder. Så det kan jo handle om hva du legger ut... Der er vi uenige. Før så man i album og sendte bilder i posten. Så lenge man tenker over hva slags bilder, er det ikke noe problem. Kan jo velge venner med omhu. Hadde aldri blitt sur på mamma som voksen fordi hun hadde vist bilder av meg som barn. Koselig å se barna til mine nærmeste vokse opp og særlig til de jeg sjelden ser grunnet avstand. Men ser at det kan være et etisk dilemma. De som ikke deler, bare snoker blir også et dilemma. Har fått forespørsel på insta av bekjente som aldri deler noe og har tom profil. De følger allikevel nøye med på andre. Anonymkode: c008a...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå