AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Har en venninne som trykker liker på alle andres bilder på insta men aldri på mine. Prøver å si til meg selv at det er overdrivelse å henge seg opp i sånt, men synes bare det er litt rart. Flere som har opplevd sånn og reagert på det? Tror dere hun mener noe med detv hun er veldig hyggelig ellers Anonymkode: 3fdce...80f 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Er jeg rar som henger meg opp i dette? Hva ville du tenkt? Anonymkode: 3fdce...80f 1
Gjest padawan Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Dump henne. Hun fortjener ikke vennskapet ditt ettersom hun ikke liker bildene dine på Facebook.
Daria Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Jeg slutter aldri å la meg overraske her inne over hvor oversikt folk har over andres aktiviteter i sosiale medier - og hvor viktig det tydeligvis er... Hva jeg liker av innlegg og bilder er litt tilfeldig og betyr svært lite. Jeg setter pris på det jeg får av likes og kommentarer uten å holde noen oversikt over hvem de kommer fra eller hvor ofte de kommer, og aktivitet som ikke angår mine innlegg legger jeg ikke merke til engang. Så ja, jeg synes det er en merkelig ting å det hele tatt legge merke til, og å henge seg opp i det og legge noe i det er å overreagere voldsomt. 17
Zoey Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Er jeg venninna di kanskje? Jeg er ikke så ofte på Facebook at jeg får med meg alt. I blant er det top stories på news feed, og noen ganger siste nytt. Jeg blar nedover til jeg blir distrahert, også glemmer jeg det og starter på nytt noen timer senere eller neste dag. Har i blant oppdaget fine bilder, viktige/store annonseringer og spennende eller fine ting to dager etterpå. Men det er ikke med vilje. Håper ingen av mine venner følger med og tror det er med vilje. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Det hadde jeg også hengt meg opp i. Dersom jeg var på Facebook. Hele opplegget er jo laget bevisst for at man skal bli avhengig av det. Så det er helt normalt at du legger merke til det og reagerer på det. Men kan du spørre henne direkte om hvorfor? Anonymkode: 7e57b...88c 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Det hadde jeg ikke lagt merke til engang. Kanskje hun ikke får opp bildene dine i feeden. De kommer ikke opp i kronologisk rekkefølge lenger. Anonymkode: 71e58...845 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Du legger alt for mye i det, det betyr ingenting.
HerKommerMummi Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 Jeg liker aldri bilder av barn. Synes det er forkastelig å legge ut barnebilder. Så det kan jo handle om hva du legger ut... 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 Nå er det en gang er sånn at mye idag foregår på sosiale medier, så jeg synes ikke det er rart at man stusser litt over folks kotyme der inne. Akkurat som man stusser over folks kotyme ute i den virkelige verden. Anonymkode: 240fe...d96 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 Har også noen venninner som er sånn, skal innrømme at jeg tar det litt personlig, men er nok ikke noe å bry seg om. Kanskje hun ikke vil vise at hun er venn med deg, men det kommer jo an på hvor gode venner dere er. Anonymkode: 94ccc...d19 4
The Kitten Skrevet 7. mars 2018 #12 Skrevet 7. mars 2018 Jeg ville ikke tenkt over det. Hvorfor er det så viktig for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #13 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg ville ikke tenkt over det. Hvorfor er det så viktig for deg? Fordi man kanskje føler at det er en ubalanse i vennskapet? Jeg har også en venninne som er slik, og som jeg ser ofte liker andre poster, men ikke mine. Det virker litt ...demonstrativt, kanskje, og jeg tenker at jeg har trodd vennskapet var nærmere enn hun føler at det er. Og den erkjennelsen er litt trist. Anonymkode: f745e...19c 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 Hvor nære er dere da? Jeg og venninna mi skriver bare «lik bildet mitt» til hverandreAnonymkode: 563e2...31a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #15 Skrevet 8. mars 2018 Og så var det Instagram TS nevnte, ikke Facebook. (Vet ikke om det er den helt store forskjellen, men flere av svarene over her svarer ang bilder på Facebook.) På Instagram er det bare bilder som blir lagt ut. Masse bilder. Mange bilder. Og hvis en person har lagt ut 6-7-8 bilder i slengen så er det ikke alltid jeg får trykket liker på alle. Og hvis det da er mange andre som samtidig har lagt ut bilder så hender det at jeg misser noen som ligger i mellom flere oppdateringer. Jeg er ikke noe mindre glad i venninna mi selv om jeg ikke alltid får trykket liker på alle bildene hennes. Anonymkode: cf408...181 3
Pipaluk Skrevet 8. mars 2018 #16 Skrevet 8. mars 2018 Det virker jo veldig snodig. Hva slags bilder legger du ut og hvor mye legger du ut? Er det bilder som trigger noe hos henne? På Facebook finnes det en slumreknapp eller en kan velge å ikke følge. Finnes det noe sånt på Instagram også? Kanskje hun har blokkert deg? 1
Pipaluk Skrevet 8. mars 2018 #17 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og så var det Instagram TS nevnte, ikke Facebook. (Vet ikke om det er den helt store forskjellen, men flere av svarene over her svarer ang bilder på Facebook.) På Instagram er det bare bilder som blir lagt ut. Masse bilder. Mange bilder. Og hvis en person har lagt ut 6-7-8 bilder i slengen så er det ikke alltid jeg får trykket liker på alle. Og hvis det da er mange andre som samtidig har lagt ut bilder så hender det at jeg misser noen som ligger i mellom flere oppdateringer. Jeg er ikke noe mindre glad i venninna mi selv om jeg ikke alltid får trykket liker på alle bildene hennes. Anonymkode: cf408...181 Her var det snakk om at venninna aldri trykker liker på noen av bildene. Det er jo litt snodig. 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #18 Skrevet 8. mars 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Fordi man kanskje føler at det er en ubalanse i vennskapet? Jeg har også en venninne som er slik, og som jeg ser ofte liker andre poster, men ikke mine. Det virker litt ...demonstrativt, kanskje, og jeg tenker at jeg har trodd vennskapet var nærmere enn hun føler at det er. Og den erkjennelsen er litt trist. Anonymkode: f745e...19c enig Anonymkode: fec78...247 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #19 Skrevet 8. mars 2018 Populære mennesker med mange venner klarer ikke å sette seg inn dette, jeg prøvde en gang å lage en tråd om min bror som lot alle andre poste bilder på facebook av nevøenee, til og med offisielt, mens jeg fikk ikke lov poste bilder av nevøene mine lengre. Er porblemmet bildene? Eller det signalet det sender som er problemmet? Signalet selvsagt, det sier så mye om hva han tenker om meg når alle andre for lov utenom meg, Anonymkode: fec78...247 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #20 Skrevet 8. mars 2018 Skjønner deg, men kan det ha noe å gjøre med typen bilder du legger ut eller hvor ofte du er aktiv? Dvs. hvis hun er imot eksponering av barn og du spammer i vei med ungene dine, kan det være noe sånt? Eller at du snakker om kattene dine hele tiden og poster bilder av dem? Du skjønner hvor jeg vil? At du legger ut ting hun enten ikke er interessert i eller er imot? Anonymkode: e6415...4cb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå