Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei☺

Jeg har en datter som fylte 2 år for noen dager siden. Mannen min jobber fullt. Og jeg var student men ble veldig lite av studiet etter at dattera ble født. Nå i det siste har jeg prøvd å lese litt på egenhånd. Har alltid hatt lyst til å sende dattera til barnehagen så jeg kan fortsette med studiet. Men det siste året har det vært mye flytting på oss pga jobben til mannen min som gjorde at vi tenkte å vente litt med å søke bhg plass. Endelig har vi funnet et sted der vi kommer til å bo ca 2 år.

Søkte bhg plass 11.feb. Tenkte å gjøre det så den ikke går i glemme boksen siden fristen var til 1.mars. Jeg var klar over at hun ikke vil få plass før i august. Men jeg ble veldig overrasket da vi fikk tilbud om bhg plass bare 5 dager etter at vi hadde søkt😊 Fristen for å takke JA til tilbudet var 26.feb. Det var en fredag, tenkte å logge inn etter helgen for takke Ja til plassen. Bhg skrev at hun kan starte fom 15.mars. Jeg ble kjempe glad at nå kan jeg melde meg til eksamen og kan klare å fulleføre dette smesteret. Jeg ringte bhg på tirsdag og spurte om dattera mi kan starte 10.mars isteden for 15 mars fordi jeg hadde en innlevering. Men da sa de noe helt annet!!! Hun damen sa at det har skjedd noe feil i systemet, vi har fått  nytt system som er vanskelig for oss også å forstå. Vi beklager så mye men vi har sendt tilbud om bhg plass ved en feiltakelse!! 😭 Beklager så mye men dattera di kan ikke starte hos oss!! Hun må stå i venteliste til august.

Uffff planene mine ble heeeelt ødelagt av å høre det der. Jeg som hadde tenkt å ta eksamen og skulle levere innleveringer. Hadde snakket med gruppa mi at jeg kommer på skolen fra mars. Men bhg ødela alle mine drømmer!!!! 😢

Spørsmålet mitt er: har de rett til å gjøre sånn? Hvis de har fått nytt system som de ikke forstår så er ikke det min feil!!!! Har dem sendt tilbud så har dem sendt det. De skulle ha gitt plass til barnet mitt også. 
Mannen min jobber veldig mye så han har ingen sjans til å ha dattera hjemme mens jeg går på skole.
 Syns det var veldig uprofesjonelt gjort av barnehagen. Finnes det noen plass jeg kan sende klage til??😣

Anonymkode: ff470...c91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo klage til kommunen og se om de kan gi deg hasteplass et annet sted, men ift den bhg du søkte får du nok ikke gjort noe. Er det fullt, så er det fullt... 

Anonymkode: bf10a...557

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Anonymkode: ff470...c91

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dagmamma frem til august?

Anonymkode: c7daa...a43

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke studentbarnehage der du bor? De kan ofte være mer behjelpelig enn kommunale barnehager.. 

Anonymkode: 5f5ce...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...