Gå til innhold

Er jeg for mye borte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Er i startfasen av et forhold med en fyr nå og er veldig forelska og alt er bra (han er 30, jeg 29). Men, jeg har fått en jobb der jeg må reise en del i forbindelse med innkjøp etc og bekymrer meg for om det kan ødelegge forholdet ved at jeg er en del uker bort ila et år. Jeg kommer til å reise 2 uker 2 ganger i halvåret de neste årene, altså 4 uker til sammen i løpet av et halvt år (2 uker hver gang). Tror dere dette er problematisk for et forhold å overleve? Noen med erfaringer?  

Hilsen usikker 

Anonymkode: bf8c5...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er (og bør være) helt uproblematisk. Kanskje et større problem at du må spørre om det? Vi har jo f.eks. en haug med nordsjøarbeidere som gjør en glimrende innsats (jobber gjerne en uke eller to på plattform om gangen, med noen få ukers mellomrom). De får kjærester, koner og barn som bare det. Hvis du får noen som ikke klarer seg alene et par uker mens du er på reise i ny og ne så er du enten sammen med et barn eller en puddel. Anbefales ikke.

Endret av Kreator
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! :)

Anonymkode: bf8c5...7bb

AnonymBruker
Skrevet

To uker i løpet av halvåret er jo ingenting! Faren min var borte i fire uker, hjemme i to, hvis jeg husker rett (han jobbet i Nordsjøen). Skal dog sies at foreldrene mine ble skilt til slutt, men de holdt ut sammen i 25-ish år med slik turnus hvor mor var heltidsarbeidende med barn i barnehage/-skolealder på hjemmebasis mesteparten av den tiden. Man burde ikke være så co-dependent at man er avhengig av å være sammen med den man liker tilnærmet 24/7.

Anonymkode: f08a9...a10

Skrevet

Hæ? Fire uker på et halvt år? Det er jo ingenting! 

Jeg gidder ikke møte den jeg dater hver dag, jeg trenger litt alenetid!

Hvis typen plutselig får lyst å være utro etter å ha vært alene to uker, er han vel neppe Mr Right uansett?

Ville DU knulle noen andre hvis fyren var borte to uker? Samme sak med menn. Hvis han er interessert i deg overlever han to uker! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...