AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Jeg trenger litt hjelp. Før jul byttet vi litt møbler og ommøblerte litt i stua, så nå har vi en ganske stor vegg som det ikke henger noe på og inntil veggen står bare en lang hvit TV-benk med TV og litt pynt på. Nå har vi stirret på den veggen daglig i over to måneder og prøvde å tenke ut hva vi kan ha der så det ikke ser så nakent ut, men vi kommer ikke på noe. Ingen bilder, fotografier e.l. Ikke noen pyntehyller, da vi har det på en annen vegg. Veggur har vi også allerede. Anonymkode: 0c301...d75
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen bilder, fotografier e.l. Ikke noen pyntehyller, da vi har det på en annen vegg. Veggur har vi også allerede. Anonymkode: 0c301...d75 Alt dette utgår? Hva med noen digre grønne planter av palmetypen eller lignende? Eller fototapet? Anonymkode: fd64b...94f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt dette utgår? Hva med noen digre grønne planter av palmetypen eller lignende? Eller fototapet? Anonymkode: fd64b...94f Hmm, planter var en god idé. Skal tenke på det. 32 minutter siden, Agatha skrev: Rundt speil? Blir ikke det litt rart over en TV? Jeg ser for meg at det er mer sånt man har over sofaen eller noe lignende. Anonymkode: 0c301...d75
Mhmjadda Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Over TV'en er vanskelig. Har litt samme problemet Jeg har vurdert enten en hylle med planter helt oppe under taket (men det blir så vanskelig å vanne....), eller bare å ha veggen bar. Alt annet der vil jo stjele fokus fra TV'en. Hvis du har plass på sidene ville jeg hatt planter der eller bøker der, feks i en hylle. Du kan jo ta deg en tur på pinterest? https://no.pinterest.com/search/pins/?q=tv wall&rs=typed&term_meta[]=tv|typed&term_meta[]=wall|typed
Grønt blad Skrevet 9. mars 2018 #6 Skrevet 9. mars 2018 Tror jeg ville hatt planter eller diverse småbilder (mange små, ikke ett stort) eller to-tre trykk/malerier som ikke er så store. Et alternativ er vegglamper.
Glede98 Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Kjøpte nettopp mange små bilder å satt de sammen. Fant en billig nettbutikk der de solgte plakater i mange fine farger 😍 så det kunne kanskje vært nå.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 Har inntrykk av at sau er det eneste som duger... Anonymkode: 1f812...72b 1
Infinity Skrevet 22. mars 2018 #9 Skrevet 22. mars 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at sau er det eneste som duger... Anonymkode: 1f812...72b 😁😁😁😁😁😉 1
absinthia Skrevet 22. mars 2018 #10 Skrevet 22. mars 2018 Jeg ville rett og slett bare malt akkurat den veggen grå og ikke hatt noe der, danset er dersom skaper best forhold for å se på film og tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå