AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Hvorfor skal ikke menn få lov å si ifra når de bli seksuelt trakassert?? Det er vell litt slik at siden de er menn å fysisk sterkere enn kvinner og at de skal tåle dette å ta det som en mann.. Skal menn bare sitte å ta imot at en kvinne tar dem i skrittet eller gjør noe som mannen ikke har lyst til.. Men at når en mann så vidt er borti en kvinne eller kanskje tar henne på skulderen eller er uheldig borti rumpa eller benet så er det Metoo eller trakassering med en gang.. Synes synd på menn.. Denne Meetoo kampanjen har tatt helt av syns jeg. En mann kan ikke se på en kvinne uten at det er flørting eller Metoo.. Huff, ja vi kvinner har det fælt.. Men blåser ikke over de faktiske hendelsene som forekommer.. Flere YouTube videoer som viser at når en mann tok en kvinne på rumpa så reagerte alle på kjøpesenteret med å gå løs på mannen. Når kvinnen trakasserte mannen så lo alle å bare "Haha, ta der som en mann å bli med henne hjem da" Eller at de bare går rett forbi.. Anonymkode: 4a554...1eb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 https://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/18/300000-men-join-metoo-sexual-assault-hashtag/ Anonymkode: 156ae...77f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Så du greier ikke lage en tråd der du skriver om seksuell trakassering av menn UTEN å skrive at metoo har tatt helt av. Det er ingen som mener det er seksuell trakassering om noen kommer borti skuldra til en kvinne, og jeg synes det er så utrolig dumt at du ikke greier å ta seksuell trakassering av kvinner alvorlig og samtidig mener at seksuell trakassering av menn skal taes alvorlig. Jeg ble utsatt for seksuell trakassering allerede da jeg var 14 år av en mann i 60-årene. Svært mange jenter i min omgangskrets ble utsatt for det samme. Jeg har blitt voldtatt som 16 åring, jeg har blitt utsatt for seksualisert vold av tilfeldige menn på utesteder og jeg kan ikke gå ute i en ordinær sommerkjole som når ned til knærne og med null utrigning engang uten at menn fløyter med biler og roper etter meg og oppfører seg som noen gærne bavianer uten hemninger. Men neida, det jeg har opplevd betyr ingenting fordi jeg er kvinne sier du. Vet du hva, om du ønsker å fremheve at seksuell trakassering av menn ikke blir tatt alvorlig, prøv å ikke ufarliggjør trakassering mot kvinner. Jeg er helt enig i at seksuell trakassering av menn ikke blir tatt alvorlig, men jeg gidder ikke skrive et saklig innlegg om det med dette idiotiske åpningsinnlegget ditt. Skjerpings. Anonymkode: 3b527...c0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå