AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Hei, har hatt denne følelsen av at halsen er helt stram i hele dag. Det går ikke bort, det er til og med sånn at visst jeg får tankene av det merker jeg plutselig at det er der. En sjelden gang er den kanskje borte men plages veldig mye av den Anonymkode: 2f63a...ac2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Det kan være angst, ja. Hadde ofte en klump/hevelse i svelget eller lenger ned i halsen da jeg slet med det. De verste tilfellene trodde jeg at jeg ikke fikk puste, og begynte derfor å hyperventilere. Lær deg en pusteteknikk som får tankene bort fra «hevelsen». Anonymkode: 58743...740 1
Gjest Hold the door Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Occulta Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Det heter globus pharyngeus/globus hystericus/globus sensation... bokstavlig talt klump i halsen. Det kan komme av stress, angst, «hyperaktive» muskulatur i halsen, eller i forbindelse med andre problemer med spirserøret. har hatt det to ganger selv, varte i dagesvis hver gang... det har vært i perioder med ekstremt stress (type eksamen)
Anna Maria Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, har hatt denne følelsen av at halsen er helt stram i hele dag. Det går ikke bort, det er til og med sånn at visst jeg får tankene av det merker jeg plutselig at det er der. En sjelden gang er den kanskje borte men plages veldig mye av den Anonymkode: 2f63a...ac2 Google opp noen avspenningsvideoer på youtube og prøv en av de som virker mest mulig seriøs. Der får du en mulighet til å finne tilbake til å puste med magen og kjenne roen sakte men sikkert i hele kroppen din igjen. Det kan hjelpe deg litt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 det er så irriterende... Det går ikke bort, når jeg går så blir det verre, det føles veldig stramt ut Anonymkode: 2f63a...ac2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Få tak i atlantiske sjøgrønnsaker, dulse/søl, nori etc. Det hjelper. Anonymkode: 7fbc8...802 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 åå så ekkelt dette er, det forsvinner ikke :/ Anonymkode: 2f63a...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå