Gå til innhold

Leiebil i utland - Hvordan få billigst egenandelsforsikring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at man kan kjøpe 50% av reisen med et kredittkort for å få egenandelsforsikring inkludert i kortet, men dessverre har jeg allerede betalt fly og hotell med vanlig debetkort og står igjen med kun å skulle betale for leiebil.

Jeg tenker nå at jeg enten må kjøpe en reiseforsikring for et helt år bare for å få til egenandelsforsikringen på leiebil, eller kjøpe en svindyr forsikring av leiebilselskapet kun for 8 dager.

Er det andre løsninger? Hva er evt lurest?

Anonymkode: f04f0...6ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hele forsikringen, egenandelen er jo bare på 10.000 kroner eller noe. 

Anonymkode: f97c6...208

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at man kan kjøpe 50% av reisen med et kredittkort for å få egenandelsforsikring inkludert i kortet, men dessverre har jeg allerede betalt fly og hotell med vanlig debetkort og står igjen med kun å skulle betale for leiebil.

Jeg tenker nå at jeg enten må kjøpe en reiseforsikring for et helt år bare for å få til egenandelsforsikringen på leiebil, eller kjøpe en svindyr forsikring av leiebilselskapet kun for 8 dager.

Er det andre løsninger? Hva er evt lurest?

Anonymkode: f04f0...6ea

Hva spør du egentlig om? 

Reiseforsikring er en forsikring. En annen forsikring/ordning er å betale for leiebilen med et kredittkort der du får bedre betingelser for leiebilen. Norwegian kortet har en slik ordning. 

Å betale en drøy tusenlapp i året på en reiseforsikring med dekning fra du går ut døra er aldri bortkastet. 

Anonymkode: 00cf5...6b9

Skrevet

Er du på reise bør du uansett ha reiseforsikring. Vi betaler alltid leiebil med American Express, som dekker egenandelen ved skade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...