AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Jeg vet at man kan kjøpe 50% av reisen med et kredittkort for å få egenandelsforsikring inkludert i kortet, men dessverre har jeg allerede betalt fly og hotell med vanlig debetkort og står igjen med kun å skulle betale for leiebil. Jeg tenker nå at jeg enten må kjøpe en reiseforsikring for et helt år bare for å få til egenandelsforsikringen på leiebil, eller kjøpe en svindyr forsikring av leiebilselskapet kun for 8 dager. Er det andre løsninger? Hva er evt lurest? Anonymkode: f04f0...6ea
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Drit i hele forsikringen, egenandelen er jo bare på 10.000 kroner eller noe. Anonymkode: f97c6...208
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at man kan kjøpe 50% av reisen med et kredittkort for å få egenandelsforsikring inkludert i kortet, men dessverre har jeg allerede betalt fly og hotell med vanlig debetkort og står igjen med kun å skulle betale for leiebil. Jeg tenker nå at jeg enten må kjøpe en reiseforsikring for et helt år bare for å få til egenandelsforsikringen på leiebil, eller kjøpe en svindyr forsikring av leiebilselskapet kun for 8 dager. Er det andre løsninger? Hva er evt lurest? Anonymkode: f04f0...6ea Hva spør du egentlig om? Reiseforsikring er en forsikring. En annen forsikring/ordning er å betale for leiebilen med et kredittkort der du får bedre betingelser for leiebilen. Norwegian kortet har en slik ordning. Å betale en drøy tusenlapp i året på en reiseforsikring med dekning fra du går ut døra er aldri bortkastet. Anonymkode: 00cf5...6b9
Glitnir Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Er du på reise bør du uansett ha reiseforsikring. Vi betaler alltid leiebil med American Express, som dekker egenandelen ved skade.
ekkoet Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Norwegian som det ble tipset om: https://www.banknorwegian.no/KundeService/OfteStilteSporsmal/forsikring/egenandelsforsikring-leiebil-cdw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå