Lisss Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Jeg gifter meg til våren, og vil gjerne gå polonese før valsen (alså etter kaffen). MEN: Jeg er helt tom for ideer til sanger som kan brukes. Vi skal nemlig ordne med all musikk selv (Mp3, cd'er) Er det noen her som har forslag til musikk her? :-)
Bokalven Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Jeg ville ha brukt en lystig marsj av noe slag.
Gjest AnnBA Skrevet 20. februar 2005 #3 Skrevet 20. februar 2005 Går det ann å bruke 'if I was a rich man'? (Gwen Stefani har samme låt med tittelen if I was a Rich girl)
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #4 Skrevet 20. februar 2005 Vi tenker også å gå polynese, og har vel bestemt hos for Valdresmarsjen. Det er jo en fantastisk fin og lystig marsj
Gjest Bride to be Skrevet 20. februar 2005 #5 Skrevet 20. februar 2005 Johan Teilmans "Festmarsj" er flott til polonese! Hvis du ikke kjenner den kan du jo sjekke om den f.eks finnes på CD på biblioteket... Lykke til med polonesen!
Gjest Bride to be Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Sorry, han heter Christian Teilman...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå