AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Ift samvær, bidrag til barnet ++. Dessverre 9 år for sent å ikke få barn med han. Han bidrar ingenting økonomisk og fraskriver seg oppgaver som ikke passer han Anonymkode: ce4a2...c2b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Første skritt er å bli voksen rett og slett! Voksne mennesker kaller ikke hverandre for idioter,sånt språk vokser de av seg på ungdomsskolen!! Anonymkode: 2a41f...8fd 1
FrøkenC Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Første skritt er å bli voksen rett og slett! Voksne mennesker kaller ikke hverandre for idioter,sånt språk vokser de av seg på ungdomsskolen!! Anonymkode: 2a41f...8fd Ta deg en bolle a. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første skritt er å bli voksen rett og slett! Voksne mennesker kaller ikke hverandre for idioter,sånt språk vokser de av seg på ungdomsskolen!! Anonymkode: 2a41f...8fd Please ta deg sammen selv. Anonymt kaller jeg han akkurat hva jeg vil - et rasshøl er han også. Ovenfor han og barnet er jeg normalt høflig. Anonymkode: ce4a2...c2b 4
nordlending Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Dersom han ikke betaler bidrag kan du snakke med nav. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, nordlending skrev: Dersom han ikke betaler bidrag kan du snakke med nav. Har gjort det. Han fikk fritak en periode for ikke å betale bidrag da han studerer fulltid og tidligere har vært sykemeldt. Nå jobber han litt ved siden av studiene og da må jeg be om ny vurdering fra nav og betale 800 kr for dette.. Får lusne 1000 kr fra Nav i forskudd. Vi hadde blant annet blitt enige om at han skulle betale medlemskontingent til dattra vår, men nå sier han det er litt ansvar selv om han har henne mer enn før. Jeg betaler sfo, klær, bursdager, utstyr til treningen hennes ++ Han velger derimot å jobbe lite og unnskylder seg med hvor blakk han er. Men bil har han blant annet råd til.. Han har samboer og jeg bor alene med barnet. Anonymkode: ce4a2...c2b
nordlending Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Det kan da være en grunn til at han "velger å jobbe lite". Ikke alle studier er egnet til mye jobb ved siden, og ikke alle studenter klarer (jeg kunne f.eks. ikke jobbet mye nå). Er 1000 kr standardsummen de gir?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har gjort det. Han fikk fritak en periode for ikke å betale bidrag da han studerer fulltid og tidligere har vært sykemeldt. Nå jobber han litt ved siden av studiene og da må jeg be om ny vurdering fra nav og betale 800 kr for dette.. Får lusne 1000 kr fra Nav i forskudd. Vi hadde blant annet blitt enige om at han skulle betale medlemskontingent til dattra vår, men nå sier han det er litt ansvar selv om han har henne mer enn før. Jeg betaler sfo, klær, bursdager, utstyr til treningen hennes ++ Han velger derimot å jobbe lite og unnskylder seg med hvor blakk han er. Men bil har han blant annet råd til.. Han har samboer og jeg bor alene med barnet. Anonymkode: ce4a2...c2b Har dykk samværskontrakt? Kan du megle deg til at han betale 50% av SFO? Kjenne eg blir provosert, han må da kunne bidra meir til barnet sitt... Anonymkode: a30bd...49b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #10 Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dykk samværskontrakt? Kan du megle deg til at han betale 50% av SFO? Kjenne eg blir provosert, han må da kunne bidra meir til barnet sitt... Anonymkode: a30bd...49b muntlig samværavtale. Regninga idag kom på 1000 kr og selv det "har han ikke råd til". Halve sfo regning tilsvaret 1400 kr bare den, så tviler. Han mener jeg fullt alene er økonomisk ansvarlig for barnet. Anonymkode: ce4a2...c2b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #11 Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dykk samværskontrakt? Kan du megle deg til at han betale 50% av SFO? Kjenne eg blir provosert, han må da kunne bidra meir til barnet sitt... Anonymkode: a30bd...49b Oi. Anonymkode: 52209...42a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #12 Skrevet 8. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi. Anonymkode: 52209...42a Er du faren? Anonymkode: 7aa33...4a5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #13 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du faren? Anonymkode: 7aa33...4a5 Det sier sagaen intet om. Anonymkode: 52209...42a
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #14 Skrevet 8. mars 2018 Skriftlig samværsavtale. Skriftlig avtale om hva han skal bidra med fami,ievernkontor nav Anonymkode: d75aa...f9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå