Jonette Skrevet 7. mars 2018 #1 Del Skrevet 7. mars 2018 Hva i alle dager er dette? Kom dessverre inn denne, på Blogglisten. Fullstendig sykt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 7. mars 2018 #2 Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 7. mars 2018 #3 Del Skrevet 7. mars 2018 Sånne innlegg får meg i alle fall ikke til å søke opp den bloggen. Hvis det er noe så helt sykt med den så kan du vel heller spytte ut. Slik du skriver nå er du som en av bloggerene selv, sier a, men ikke b... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 7. mars 2018 #4 Del Skrevet 7. mars 2018 Herregud det bildet :O Hvem legger ut noe slikt? Vet ikke om det er fake eller ekte, men det ser for ekte ut til å legges ut på nett. Fikk helt vondt inni meg. Til dere som ikke vil trykke dere inn: Er en eller annet som skriver BARE piss med bilder av dokker og skrivefeil og generelt bare tull. Og bildet vil jeg helst ikke beskrive. Ikke gå inn på bloggen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 7. mars 2018 #5 Del Skrevet 7. mars 2018 Bloggen er et forsøk på satire over andre blogger. Funker ikke akkurat så veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. mars 2018 #6 Del Skrevet 8. mars 2018 13 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Bloggen er et forsøk på satire over andre blogger. Funker ikke akkurat så veldig bra Og full i skrivefeil. Unngå denne bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. mars 2018 #7 Del Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Og full i skrivefeil. Unngå denne bloggen Jeg er ganske sikker på at de fleste skrivefeilene er gjort ned vilje. Bloggen kunne vært morsom, men det gjøres på en måte som blir altfor tåpelig. Jeg kommer ikke til å gidde å lese der igjen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2018 #8 Del Skrevet 22. oktober 2018 Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 13. november 2018 #9 Del Skrevet 13. november 2018 Takk for du nevnte henne, slike innlegg får meg IKKE til å oppsøke å se hva dette er for noe tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 13. november 2018 #10 Del Skrevet 13. november 2018 Klikket på Blogglisten, der stod det at bloggen Andemamma var utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. november 2018 #11 Del Skrevet 13. november 2018 53 minutter siden, Berga skrev: Klikket på Blogglisten, der stod det at bloggen Andemamma var utestengt. Veldig bra. Det er den verste bloggen jeg har sett i hele mitt liv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 14. november 2018 #12 Del Skrevet 14. november 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Papirfly, mod, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. november 2018 #13 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Ryddet for innlegg av utestengt bruker. Edie, adm. Edit: Tråden stenges etter gjentatte ryddinger. Edie, adm. Endret 15. november 2018 av Edie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg