AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Har matchet med en fyr som er veldig kjekk å se på og som også har bilder som gir et veldig godt inntrykk av han som person. I "biografien" har han skrevet noe sånt som at han er veldig kjekk innerst inne. Blir det litt vel cheesy av meg å skrive: "Hei, du 😊 Ved første øyekast må man ikke grave så veldig dypt for å skjønne at du er kjekk... Jeg er nysgjerrig på hvor dypt denne "kjekkheten" går - vil du gi meg et innblikk?" Jeg orker ikke å late som jeg ikke er interessert når jeg er det, så dere som absolutt skal spille hard to get trenger ikke svare. Anonymkode: 30373...a12 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 .... mente selvfølgelig tinderMATCHEN Anonymkode: 30373...a12
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Ja, jeg synes dette ble altfor cheesy, for å være ærlig. Anonymkode: befa3...c6a 8
VET Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Jeg hadde syntes det ble for mye. Skriv heller at han har vunnet andrepremie i en skjønnhetskonkurranse, og kan velge mellom 3 premier. 1. Kaffe 2. Middag 3. Analfisting opp til albuen Da får du litt spillerom, samtidig som du kan finne ut om han har humor og hva hans intensjoner er. 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Hva med å skrive første halvdel, og ta det derifra? Da viser du interesse, uten at det kanskje blir litt mye. Anonymkode: 86ac2...224
Gjest Overrasket Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Nå er ikke jeg på Tinder så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men jeg synes det er helt greit å skrive, spesielt om det faktisk reflekterer deg som person og det er litt typisk deg å si slike ting.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Skjønner ikke helt at du vil skrive noe slikt. Ville du likt å få et slikt spørsmål selv? Og å være "veldig kjekk innerst inne" synes jeg er en helt rar måte å uttrykke seg på. Kjekk er man på utsiden. Det blir jo som å si at man er veldig pen på innsiden. Mulig dere prøver å være morsomme, men det er i så fall ikke vellykket i mine øyne. Eller kan det være at dere snakker dialekt - Stavangersk f.eks.? Der tror jeg de sier at en person er kjekk i betydningen "hyggelig". Merkelig. Anonymkode: b5e37...c9b 2
Fjompen Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 45 minutter siden, VET skrev: Jeg hadde syntes det ble for mye. Skriv heller at han har vunnet andrepremie i en skjønnhetskonkurranse, og kan velge mellom 3 premier. 1. Kaffe 2. Middag 3. Analfisting opp til albuen Da får du litt spillerom, samtidig som du kan finne ut om han har humor og hva hans intensjoner er. Dette! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 Enig med VET i at du kan gå enda litt lenger. Ikke vær redd for å krysse grensene dine. Hvis han ikke tåler det, er han ikke noe for deg, eller den du er "innerst inne" Anonymkode: 22790...fd2 2
Duftavsommerregn Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har matchet med en fyr som er veldig kjekk å se på og som også har bilder som gir et veldig godt inntrykk av han som person. I "biografien" har han skrevet noe sånt som at han er veldig kjekk innerst inne. Blir det litt vel cheesy av meg å skrive: "Hei, du 😊 Ved første øyekast må man ikke grave så veldig dypt for å skjønne at du er kjekk... Jeg er nysgjerrig på hvor dypt denne "kjekkheten" går - vil du gi meg et innblikk?" Jeg orker ikke å late som jeg ikke er interessert når jeg er det, så dere som absolutt skal spille hard to get trenger ikke svare. Det blir jo bare meningsløst uansett, han kan skrive akkurat hva du vil høre på en tinderprofil. Han kan kopiere og lime inn fra andre forum etter hva som passer og slår an. Fakta er at han kan lure deg trill rundt! Du må bare vurdere det han skrive nå, uten å lede han inn på dette videre hva du egentlig vil høre. Så er det bare en ting som gjelder, det er å treffe vedkommende om du vil vite mer, det er bare da over litt tid at du kan få det rette inntrykket av hans personlighet. Det vil du aldri få over internet, det er totalt umulig. Jeg ville kuttet å skrive noe slikt, ta det med deg videre i en eventuell date, og der kan du uten å være så direkte kartlegge hans personlighet, om den er slik du vil at den skal være, om han passer sammen med deg. Ellers spiller du alle "kortene" rett over i hans hender, og han kjører denne taktikken ovenfor deg når dere møtes også, uten at du får frem han sanne jeg. Det kan godt være at det er at han er verdens beste person, men også det stikk motsatte. Endret 7. mars 2018 av Duftavsommerregn 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #12 Skrevet 7. mars 2018 59 minutter siden, VET said: Jeg hadde syntes det ble for mye. Skriv heller at han har vunnet andrepremie i en skjønnhetskonkurranse, og kan velge mellom 3 premier. 1. Kaffe 2. Middag 3. Analfisting opp til albuen Da får du litt spillerom, samtidig som du kan finne ut om han har humor og hva hans intensjoner er. Dette hadde jeg mer sett på som fordummende og fornærmende. Jeg hadde satt mer pris på første plass (for å si andreplass er litt det samme som å si "han andre der er kjekkere enn deg, men han vil ikke date meg så da får jeg ta til takke med deg") og den med analfistingen var så latterlig forsøk på humor at jeg ikke hadde giddet å svare med det som et alternativ. Anonymkode: 5aa6b...3b4 6
Gjest Minesveiper Skrevet 7. mars 2018 #13 Skrevet 7. mars 2018 (endret) Du kan helt sikkert skrive det ts, men det hadde holdt å bare skrive noe som tar en linje. Den første damen som skrev til meg på tinder spurte om jeg hadde hatt en fin dag. Det er ikke noe hokus pokkus som skal til. Er han interessert og tilgjengelig kommer han til å svare. Ellers vil jeg bare påpeke at menn og kvinner ser hverandre i lys av utseende (google halo effekten), så selv om han har konstruert en profil der han fremstår som en bra fyr, så burde du ikke la deg selge helt av det. Er man litt oppegående bruker man 10-15 min på å sette seg inn i hva kvinner ser etter når de ser gjennom utvalget. Endret 7. mars 2018 av Minesveiper
VET Skrevet 7. mars 2018 #14 Skrevet 7. mars 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg mer sett på som fordummende og fornærmende. Jeg hadde satt mer pris på første plass (for å si andreplass er litt det samme som å si "han andre der er kjekkere enn deg, men han vil ikke date meg så da får jeg ta til takke med deg") og den med analfistingen var så latterlig forsøk på humor at jeg ikke hadde giddet å svare med det som et alternativ. Anonymkode: 5aa6b...3b4 Snakk for deg sjæl! Jeg har hatt massevis av suksess med den typen meldinger 😊 Men såklart, regel nummer 1 gjelder jo også på Tinder
missmcbeal Skrevet 7. mars 2018 #15 Skrevet 7. mars 2018 Jeg synest åpningsreplikken er bra til siste setning. Jeg ville droppet setningen "Vil du gi meg innblikk". Da høres det mye mindre cheesy ut. Sett et spørsmålstegn etter går.
Nmtt Skrevet 7. mars 2018 #16 Skrevet 7. mars 2018 34 minutter siden, Minesveiper skrev: Du kan helt sikkert skrive det ts, men det hadde holdt å bare skrive noe som tar en linje. Den første damen som skrev til meg på tinder spurte om jeg hadde hatt en fin dag. Det er ikke noe hokus pokkus som skal til. Er han interessert og tilgjengelig kommer han til å svare. Ellers vil jeg bare påpeke at menn og kvinner ser hverandre i lys av utseende (google halo effekten), så selv om han har konstruert en profil der han fremstår som en bra fyr, så burde du ikke la deg selge helt av det. Er man litt oppegående bruker man 10-15 min på å sette seg inn i hva kvinner ser etter når de ser gjennom utvalget. Måtte le når jeg leste dette. Men kompis av meg ble så lei av at damer ikke svarte han på tinder, så jeg fikk telefonen hans en dag og skrev så enkelt som «Hei, hvordan har dagen din vært?:)». Den setningen har han brukt siden og alltid fått svar. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #17 Skrevet 7. mars 2018 Jeg måtte slutte med tinder for jeg ville bare ha sex , helst her i Norge, og alle damene så ut som de bare ville på sydenferie. Anonymkode: 22790...fd2 1
Gjest Minesveiper Skrevet 7. mars 2018 #18 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, Nmtt said: Måtte le når jeg leste dette. Men kompis av meg ble så lei av at damer ikke svarte han på tinder, så jeg fikk telefonen hans en dag og skrev så enkelt som «Hei, hvordan har dagen din vært?:)». Den setningen har han brukt siden og alltid fått svar. Min åpningsreplikk når jeg er på sjekkeren er bare på 4 ord, og en smiley. Har 100% svarrate med den Endret 7. mars 2018 av Minesveiper
Nmtt Skrevet 7. mars 2018 #19 Skrevet 7. mars 2018 Men svaret du får kan være negativ og da?? 🙈😂 Typ «fuck off» 1
Kreator Skrevet 7. mars 2018 #20 Skrevet 7. mars 2018 16 minutter siden, Nmtt said: Men svaret du får kan være negativ og da?? 🙈😂 Typ «fuck off» Min erfaring er at man kommer veldig langt med humor, også ganske grov som ble vist her. For min egen del forsøker jeg å få fram at jeg er ute etter damer MED humor. Og hvis jeg får et slikt svar da så kaster ingen av oss bort mere tid. Win win. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå