Gå til innhold

Butikk med svært dårlig service.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne som har opplevd dårlig butikkservice? Del det gjerne her! Jeg opplever heldigvis ikke så ofte at jeg får dårlig service, men denne uken opplevde jeg en butikkansatt som var svært så nedlatende, lite hjelpsom, kom med korte og sure svar på spørsmålene jeg stilte, skjærte grimase og så på meg med et spørrende ansikt mens jeg snakket. Oppfølgende spørsmål ble besvart med: "Jaaa? Var det ikke det jeg sa?" Følte at jeg bare var til bry - og da jeg skulle returnere et produkt, presterte hun å si " er det mulig" da jeg kom tilbake igjen. Dette var en eldre dame på Hudspesialisten i Trondheim. Jeg har vært fast kunde der i fire år, men tror ikke jeg kommer til å støtte denne butikken mer. Det er litt synd ettersom det jo også jobber koselige og hjelpsomme folk der, men denne damen var så ufyselige med væremåten sin, at jeg ikke har lyst til å bruke pengene mine der mer. Så nå kommer jeg til å handle hudpleie-produkter en annen plass, eventuelt bestille på nett. Ulempen med den butikken er også at en ikke får med seg prøver når en spør - noe en burde få når en er fast kunde. 

Anonymkode: 10611...8c1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Coop Obs Lillestrøm. Ikke alle, men en god del her er langt fra smilende og serviceinnstilte dessverre. Man føler seg til bry der inne og de ansatte virker ikke til å like å bli forstyrret i å sosialisere med hverandre. Har opplevd det gjentatte ganger nå  med flere ulike ansatte og må si det er vanvittig dårlig service

Anonymkode: 38b53...254

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*Skjærer grimase*

*Skar nettopp grimase* 

Anonymkode: 09caa...d56

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 9c632...a76

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes allerede en slik tråd. Se over her

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker en hudpleie butikk fra Bergen der var det to ekstremt prippne eldre damer som jobbet og var festkledd hver dag,var sur og betraktet antrekkene til kundene,de måååålte deg med øynene.smilte aldri.skikkelig teit!!! 

Anonymkode: 09c46...a04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker en hudpleie butikk fra Bergen der var det to ekstremt prippne eldre damer som jobbet og var festkledd hver dag,var sur og betraktet antrekkene til kundene,de måååålte deg med øynene.smilte aldri.skikkelig teit!!! 

Anonymkode: 09c46...a04

Hvor i Bergen var dette?

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert litt barnslig men fikk elendig service i en pumabutikk i utlandet, skulle bare kjøpe noen sokker jeg syntes var litt kule og det var tydelig at det ikke var bra nok å bare kjøpe sokker. Ble skikkelig irritert på ekspeditrisens tydelige irriterte og grinete oppførsel så da jeg gikk forbi en adidasbutikk etterpå kjøpte jeg sokker der også, (som jeg også synes er kule) og bruker nå konsekvent pumasokkene under adidassokkene. Hvorfor? Fordi disse to firmaene ble startet av to brødre som hatet hverandre, så det er en slags nedverdigelse for de to å bli brukt sammen. I hjembyen hvor begge fabrikkene ligger bruker halve byen bare puma, halve bare adidas, ettersom hvor de jobber. Fikk normalt god service hos adidas. Veldig behagelig med to par sokker faktisk, ny oppdagelse. 

Anonymkode: 46e15...345

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle kjøpe bunadsko siden de gamle var for små. Går inn i en skobutikk og ei som jobber der spør om jeg trenger hjelp. Sier jeg må ha nye bunadsko. Hun viser meg sko som er så gode og skryter de opp i skyene. Prislapp: 1400. Jeg var student på den tiden og fikk utbetalt litt over 6000 i mnd som skulle rekke til husleie, mobil, mat, bil/bensin osv. Jeg sier som sant at jeg har dessverre ikke råd til så dyre sko. Hun endrer seg brått og fnyser av min kommentar. Hun blir overlegen med nasen i sky og sier nedverdigende «Ja, da får du bare få gnagsår og vondt i beina på 17. Mai da»

Hører til historien at jeg kjøpe bunadsko på obs til 300 kor og dei skoene er faktisk veldig gode, selv til meg som får problemer med kneet når jeg har dårlige sko.

Anonymkode: 4df39...1bc

• Liker 4
Skrevet

Michael Kors i Oslo...ganske overlegne ansatte..jeg vet ikke hva som feiler dem,kanskje de tror de jobber i en fancy butikk? Sist jeg sjekka så var MK et smått "harry" merke og langt fra merker som YSL ,Dior osv....men allikavel oppfører de seg som om du må være 'rik' for å gi deg kundeservice...

Jeg har MK ting selvom jeg synes det er fjortis merke,men liker jeg produktet så liker jeg det og da spiller det veldig liten rolle hva slags merke det er.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Selected lagunen, prøvde å reklamere på en bukse som ble hull på etter en mnd bruk, ble møtt på en veldig uhøflig måte. Skal handle alt på nettet fremover og aldri handle der mer.

Anonymkode: 8012f...ea8

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selected lagunen, prøvde å reklamere på en bukse som ble hull på etter en mnd bruk, ble møtt på en veldig uhøflig måte. Skal handle alt på nettet fremover og aldri handle der mer.

Anonymkode: 8012f...ea8

Selected på City Syd i Trondheim fikk jeg veldig god service på, ville bare si det sånn at ingen tror alle de butikkene er dårlige!

Når det gjelder dårlige opplevelser så tror jeg kanskje jeg har fortrengt dem.. Nei forresten, på Apotek 1 (også City Syd) var det ei som var skikkelig sur en gang jeg måtte kjøpe lus-sjampo til barna. Virket nesten som hun var oppgitt over at vi hadde klart å pådra oss noe så dumt..

Anonymkode: 38294...a75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med ansatte som tydelig rynker på nesen over kunder som ikke går med de rette merkeklærne eller oser kvalitet? Er det sånt samfunn vi vil ha? Og butikkansatte har ingenting med å syntes noe om kundens valg. Butikkansatte skal få kunden til å føle seg velkommen og ivaretatt uansett om man kommer inn døren i et eksklusivt antrekk fra Chanel eller fjorårets mote fra H&m. Sånne burde fått sparken. 

Anonymkode: df320...f58

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med ansatte som tydelig rynker på nesen over kunder som ikke går med de rette merkeklærne eller oser kvalitet? 

Finnes det sånne ansatte? :sjokkbla: 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Peanut skrev:

Finnes det sånne ansatte? :sjokkbla: 

Å ja. De er ansatt hos gullsmeder og veldig dyre merkeklær butikker. 

Annonse
Gjest Peanut
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å ja. De er ansatt hos gullsmeder og veldig dyre merkeklær butikker. 

Ok. Jeg har ikke opplevd det selv så kan ikke uttale meg om det :sleep: 

Jeg mener uansett at da har de ikke noe i en butikk å gjøre. Man skal behandle alle på en vennlig og respektert måte, synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Tråden butikker du aldri besøker igjen, el. Tar grundig opp temaet og inneholder tusenvis av butikkerfaringer. 

Anonymkode: f1713...b53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...