Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til solkrem for ansikt som ikke gir kviser til sensitiv hud? Solfaktor 30+

Anonymkode: a05ed...724

• Liker 1
Skrevet

Denne skal være bra, men jeg har ikke prøvd den selv. Jeg har prøvd solkrem for kroppen fra det merket, og er godt fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hanne67 skrev:

Denne skal være bra, men jeg har ikke prøvd den selv. Jeg har prøvd solkrem for kroppen fra det merket, og er godt fornøyd.

Takk for tips, men denne er for fet hud, jeg trenger til sensitiv hud.

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde La roche posay til sensitiv hud (solkrem, faktor 50), og den holdt sola unna. 

Men jeg fikk en haug med allergikviser. Så kan ikke anbefales.

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordelen med den er at den er lett og ikke skal tette igjen porene, noe en fetere krem kan gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må se etter spesielt to ingredienser i solkrem, og det et titanium dioxide og sink dioxide. Zinken skaper det hvite laget på huden, men er det som er best for sensitiv hud! :)  Google "mineral sunscreen sensitive skin" hvis du ikke har noe i mot å bestille fra nett, ellers har du Iherb som har mange solkremer som inneholder det jeg nevnte. Men du må nesten sjekke litt rundt.

Anonymkode: d7fb9...b44

Skrevet

jeg bruker dermalogica tilpasset min hudtupe, den er i spf30. aldri hatt problemer med huden etter jeg startet med denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...