Gå til innhold

Folk som ikke kan bruke stemma si!

BiancaWhite

Anbefalte innlegg

Sjenerte mennesker som nærmest hvisker til deg selv om det bare er dere to. Har kommet ei ny inn i "gjengen" vår, og ingen har interesse sv å være slemme eller noe, og jeg holder kjeft om dette. Men hun irriterer meg så inderlig! Hun er med oss, men hun sier nesten ingenting, i tillegg så hører man omtrent ikke hva hun sier fordi hun snakker så stille :( hun er bare veldig sjenert...ser det på hele personen! Og jeg vet hvordan det er å leve med denne forferdelige lidelsen som ikke passer inn i dagens

Endret av BiancaWhite
Fordi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og problemet er?

Anonymkode: 9f14c...774

At man ikke hører hva hun sier! Det er direkte mumling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun trenger tid på å bli litt varm rundt dere. Om hun irriterer deg så får du la være å snakke med henne og heller forholde deg til de andre.

Anonymkode: 19648...7b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt som hun her:

Anonymkode: d1374...532

Ja hun er akuratt slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, om du irriterer deg over henne, så legger man fort merke til kroppspråket ditt og kvier seg gjerne til å prate i det hele tatt..

Vi er alle forskjellige og enkelte trenger laaaang tid til å bli varm i trøya :)
Jeg er stille av natur, egentlig ikke sjenert, men observerer samtaler istedet, for så å kicke inn med ett råd eller to x)
De som ikke kjenner meg, vil kanskje oppfatte meg som stille og sjenert :) 

Gi henne tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, BiancaWhite said:

Og jeg vet hvordan det er å leve med denne forferdelige lidelsen som ikke passer inn i dagens

Kanskje det er derfor du irriterer deg fordi du ser deg selv i henne.

Anonymkode: 58515...012

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chibi skrev:

Altså, om du irriterer deg over henne, så legger man fort merke til kroppspråket ditt og kvier seg gjerne til å prate i det hele tatt..

Vi er alle forskjellige og enkelte trenger laaaang tid til å bli varm i trøya :)
Jeg er stille av natur, egentlig ikke sjenert, men observerer samtaler istedet, for så å kicke inn med ett råd eller to x)
De som ikke kjenner meg, vil kanskje oppfatte meg som stille og sjenert :) 

Gi henne tid.

Hun snakker, det er ikke slik at hun kvier seg. Hun er ikke taus, men ikke sånn super pratsom. Man må ikke snakke hele tiden, men når hun sier noe så hører man ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verste jeg vet er folk som snakker for høyt. Skjærende grusomme stemmer og skingrende latter. :fnise:

Anonymkode: d424d...387

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...