AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Kom med alt negativt og positivt. Vurderer å flytte her. Har barn i barneskole så vil vite alt om skole,nærområde,trygt,utrygt? Takk Anonymkode: 8b361...fe4
Emmelise Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Forhåpentligvis mener du Valby i Larvik ? Ganske trygt område, mange barnefamilier og skole/barnehage rett ved siden av. Om vinteren hører man selvsagt toget i det fjerne ettersom toglinjene ikke er langt unna. Ved siden av det ene feltet var det opprinnelig skog, denne er nå hogd ned hvor det visstnok er byggeplaner for enda et boligfelt. Lyd bærer utrolig godt i dette området pga manglende vegetasjon. Når det gjelder mathandel, så er det en Rema 1000 rett på andre siden av.. vel, et skogkledd lite fjell. Er en grei gåtur på 20-30 minutter om du tar utsiktsveien, 5 minutter om du kjører dit. Kjører du videre ned til Østre Halsen (før brua og til venstre) er det både en Meny, post-i-butikk, tannlege, optiker og en og annen lege. Og hakket lenger borte er en dyrlege også. Så det meste av det man behøver (eller skulle behøve) er i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Valby er for (h)valer. Og Hvaler. Anonymkode: a8ba0...5c0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom med alt negativt og positivt. Vurderer å flytte her. Har barn i barneskole så vil vite alt om skole,nærområde,trygt,utrygt? Takk Anonymkode: 8b361...fe4 Valby i Danmark er nydelig 🙂 Anonymkode: 0c7be...411 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Valby i Larvik! Takk for svar Anonymkode: 8b361...fe4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Jeg kjenner godt til Valby. Mye bra folk, liten og god skole med dyktige lærere og en knallgod rektor. Barna får generelt veldig god oppfølging. Men har du barn som går på 2.trinn, så hadde jeg styrt unna... Anonymkode: 0ba37...1a8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner godt til Valby. Mye bra folk, liten og god skole med dyktige lærere og en knallgod rektor. Barna får generelt veldig god oppfølging. Men har du barn som går på 2.trinn, så hadde jeg styrt unna... Anonymkode: 0ba37...1a8 Hvorfor? Anonymkode: c3a7e...3ad
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Lærerne og skolen gjør nok så godt de kan, men når mange av foreldrene er marginale, med få ressurser til å ta seg av sine egne barn på en god måte, sier det seg selv at det ikke er en god klasse å begynne i. Mye bråk. Har jeg hørt av en mor som har barn der. Anonymkode: 0ba37...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå