AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Fikk lapp i postkassa i dag. Det står ingenting om hva det er eller hvem det er fra. Når jeg har fått sånn før har det vært med bilde av brevet/pakka. Det er et svakt bilde av deler av et merke hvor det står "Goods not fulfilling the...." Hva betyr det? (Skal selvfølgelig hente det etterpå, men ble så nysgjerrig her 😂) Anonymkode: 92364...349
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk lapp i postkassa i dag. Det står ingenting om hva det er eller hvem det er fra. Når jeg har fått sånn før har det vært med bilde av brevet/pakka. Det er et svakt bilde av deler av et merke hvor det står "Goods not fulfilling the...." Hva betyr det? (Skal selvfølgelig hente det etterpå, men ble så nysgjerrig her 😂) Anonymkode: 92364...349 Hvordan skal vi vite hvem eller hva noen sender deg og vil ha kvittering på at du har mottatt? Kan være alt fra en stevning til tretten, til utkastelse eller et banalt kjøp på nettet. Anonymkode: 9a25f...3c5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Har noen bestillinger på Wish... Anonymkode: 92364...349
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal vi vite hvem eller hva noen sender deg og vil ha kvittering på at du har mottatt? Kan være alt fra en stevning til tretten, til utkastelse eller et banalt kjøp på nettet. Anonymkode: 9a25f...3c5 Nå var det mest det med "Goods not fulfilling" et eller annet jeg tenkte på om noen hadde noe kjennskap til da 😉 Så vidt jeg veit er det nok ingen stevning (ihvertfall ikke til tretten 😂) eller utkastelse det dreier seg om. Anonymkode: 92364...349
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var det mest det med "Goods not fulfilling" et eller annet jeg tenkte på om noen hadde noe kjennskap til da 😉 Så vidt jeg veit er det nok ingen stevning (ihvertfall ikke til tretten 😂) eller utkastelse det dreier seg om. Anonymkode: 92364...349 Sikkert bare en lapp fra tollen eller noe. Anonymkode: 73b7c...b03
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Det kan være et brev, der avsender vil være sikker på at du får det. Jeg kjøpte noe på ebay til 10 kroner,og det kom også rekomandert Anonymkode: ac7bc...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå