Gå til innhold

Tips til seriøse nettsider hvor jeg kan laste opp mitt DNA gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til seriøse nettsider hvor jeg kan laste opp mitt DNA, slik at jeg kanskje kan se flere eller nye matcher som er gratis.

Per nå så har jeg lastet opp DNA-et mitt på FamilyTreeDna og Gedmatch... Har Dna-testet meg på MyHeritage.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tester du ditt dna?

Anonymkode: 3090f...725

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tester du ditt dna?

Anonymkode: 3090f...725

Får en pakke tilsendt i posten - inneholder 2x lange qtips som du skal bruke på hver side av munnhulen, brekke av qtipsen på midten og putte hver sin i hvert sitt glass som følger med og som inneholder noe væske. Putter så dette i en ziplock typ pose som følger med og som det står hazard på.. Sender dette tilbake til USA i en konvolutt og venter så på svar!

Skrevet
12 minutter siden, Ayurvedaa skrev:

Får en pakke tilsendt i posten - inneholder 2x lange qtips som du skal bruke på hver side av munnhulen, brekke av qtipsen på midten og putte hver sin i hvert sitt glass som følger med og som inneholder noe væske. Putter så dette i en ziplock typ pose som følger med og som det står hazard på.. Sender dette tilbake til USA i en konvolutt og venter så på svar!

- Du glemte å skrive hvor mye dette her koster?

Skrevet
Akkurat nå, waco skrev:

- Du glemte å skrive hvor mye dette her koster?

Beklager... Jeg betalte ca 700kr med frakt, men er ofte på tilbud og da har det ligget på rundt 500+ :) 

Skrevet
1 minutt siden, Ayurvedaa skrev:

Beklager... Jeg betalte ca 700kr med frakt, men er ofte på tilbud og da har det ligget på rundt 500+ :) 

Hva er det du får vite ut av testen da?

Skrevet
Akkurat nå, waco skrev:

Hva er det du får vite ut av testen da?

Finne ut litt om familien og kanskje se om der er noen matcher, slektsforskning. Men nå i dette innlegget så var jeg interessert i å få tips til seriøse nettsider hvor jeg kan laste opp mitt DNA :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...