AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Kjøpte nylig en rådyr deodorant på apoteket (reagerer på så mange, så fikk den "mildeste" de hadde). Men det er noe av det verste jeg har prøvd... Svei som søren! Tok vare på kvitteringen. Tror dere jeg kan bytte den inn, selv om jeg har brukt den en gang? Anonymkode: 0368c...61c
AndreaE Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Du får prøve å gi den til en venn, evt et familiemedlem
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte nylig en rådyr deodorant på apoteket (reagerer på så mange, så fikk den "mildeste" de hadde). Men det er noe av det verste jeg har prøvd... Svei som søren! Tok vare på kvitteringen. Tror dere jeg kan bytte den inn, selv om jeg har brukt den en gang? Anonymkode: 0368c...61c Nei, det kan du selvfølgelig ikke. Gi den bort og kjøp deg en du vet du tåler. Anonymkode: 2cf44...e04
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Den er grei.. da får jeg gi den bort.. Anonymkode: 0368c...61c
Gjest Bøff Eløff Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Ofte kan man få pengene igjen om man har reagert på produkter man har kjøpt. Dette pleier man ofte få beskjed om på forhånd, men ville spurt ja.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Har du nylig barbert deg under armene? Noen ganger er d det som er årsaken enn deodoranten. Alt vil jo svi på en hud med irritert overflate. Der er ikke hudbarrieren inntakt. Er ikke sånn at om man kjøper noe mat og dersom man reagerer med allergi så får man jo ikke igjen pengene;) Anonymkode: 93973...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå