AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Spørsmålet er i tittelen.. men vil legge til; billig og ikke dyre deksel. Anonymkode: a7a1f...905
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Måtte prøve mytrendyphone her om dagen siden det ikke var andre som hadde deksel til min type mobil (Har en modell som ikke er helt vanlig i Norge). Hørt litt av hvert om dem, men siden beløpet var så lite så tar jeg sjansen. Men passet på å ikke betale direkte med kredittkort siden jeg ikke ønsker å legge igjen kortinfo før jeg vet om de er seriøse Anonymkode: 39dce...c9a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Jeg har god erfaring med mytrendyphone. Jeg kjøpte et deksel der til en uvanlig telefon, og det var rask levering og høy kvalitet på varen. Det kostet rundt 150 totalt. Anonymkode: 4a28e...a4f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Jeg har også god erfaring med mytrendyphone og har kjøpt mye derifra. Ellers har jeg brukt miniinthebox og aliexpress - der har jeg også bare gode erfaringer. Det kan ta litt lang tid før varene kommer, men så har de gratis frakt så da gjør det ikke noe om det tar 3-4 uker før det kommer. Anonymkode: 2ffe5...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå