AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på om dere som har prøvd ut typiske kjerringråd, som sex noen dager før eggløsning isteden for eggløsningsdatoen , om det hjalp?? Ble det jente? Grunnen til at jeg spør er at jeg har 2 venninner som driver å snakker om dette HELE TIDEN. De har gutter fra før så nå er det veeeldig viktig for dem å få jente neste gang. Men funker disse kjerringrådene da?? Anonymkode: b02e7...632
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Jeg synes så utrolig synd i guttene til slike mødre. Anonymkode: 33928...a84 29
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Hehe.. nei.. Du kan ikke påvirke hvilken sædcelle som svømmer raskest. Det er ofte tilfeldigheter, men også litt hva mannen har mest av. Hvis de prøver å få barn BARE for å få hente ville jeg vært svært bekymret Anonymkode: d98a2...9db 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes så utrolig synd i guttene til slike mødre. Anonymkode: 33928...a84 Jeg og. Har to jenter og kunne aldri tenkt meg å "prøve å få gutt", unger er unger. Anonymkode: d98a2...9db 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes så utrolig synd i guttene til slike mødre. Anonymkode: 33928...a84 Enig!! Anonymkode: 004d7...bf2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 Om noen har prøvd disse kjerringrådene og så blitt gravid med jente, så er jo ikke det bevis for at det funket. Anonymkode: e6baa...785 12
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes så utrolig synd i guttene til slike mødre. Anonymkode: 33928...a84 Ja, gutten min har det sikkert ikke bra hos meg og jeg er en skikkelig fæl mor, fordi jeg ønsker meg en jente. Stakkars ungen min!!!!! Altså hallo? Anonymkode: f269a...887 9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe.. nei.. Du kan ikke påvirke hvilken sædcelle som svømmer raskest. Det er ofte tilfeldigheter, men også litt hva mannen har mest av. Hvis de prøver å få barn BARE for å få hente ville jeg vært svært bekymret Anonymkode: d98a2...9db Det er forsket på og bevist at guttesædceller svømmer fortest men lever kortest, jentene svømmer tregere men lever lenger Anonymkode: f269a...887 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 Vi prøvde på jente - og fikk jente, men det er jo selvfølgelig ikke noe garanti for at det funket. Det var ikke noe vi la veldig mye energi i heller, og hadde det kommet en gutt til hadde det selvfølgelig vært HELT greit. Vi tenkte bare det hadde vært koselig med en av hver Anonymkode: f3d59...fb1 3
Gjest BethD Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi prøvde på jente - og fikk jente, men det er jo selvfølgelig ikke noe garanti for at det funket. Det var ikke noe vi la veldig mye energi i heller, og hadde det kommet en gutt til hadde det selvfølgelig vært HELT greit. Vi tenkte bare det hadde vært koselig med en av hver Anonymkode: f3d59...fb1 Hva gjorde dere da,når dere prøvde å få jente ?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #11 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, BethD skrev: Hva gjorde dere da,når dere prøvde å få jente ? Vi hadde samleie. Anonymkode: e9d99...a52 14
Gjest BethD Skrevet 7. mars 2018 #12 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi hadde samleie. Anonymkode: e9d99...a52 Å herregud.. ja ok
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #13 Skrevet 7. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, gutten min har det sikkert ikke bra hos meg og jeg er en skikkelig fæl mor, fordi jeg ønsker meg en jente. Stakkars ungen min!!!!! Altså hallo? Anonymkode: f269a...887 Nei, men når man henger seg helt opp i kjønn og vil ha at barn til fordi man ønsker seg jente og kun jente, da blir det feil. Mange rene guttemødre synes jo synd på seg selv fordi de ikke fikk jente. Da er det ikke så rart at man tenker på hvordan guttene blir behandlet. Jeg har to gutter selv, ingen jenter. Og jeg blir provosert over mange kvinner som gjør alt for å få jenta si, fordi guttene tydeligvis ikke er bra nok. Jada, mange vil ha begge kjønn. Men det handler også mye om hvordan man sier dette, man må ikke være desperat og sørge når man ikke fikk jente. Da tenker jeg, hallo??!! Anonymkode: 10451...0f5 2
Liven_ Skrevet 7. mars 2018 #14 Skrevet 7. mars 2018 Jeg har tro på sånt og kjenner flere der det stemte. Men sjeldent man får stabil syklus, og eggeløsningsdato, så det er vanskelig å beregne 3-4 dager før. Stemte for meg: var nøyaktig på EL dag og det er gutt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #15 Skrevet 7. mars 2018 10 minutter siden, BethD skrev: Hva gjorde dere da,når dere prøvde å få jente ? Hadde sex i dagene rundt eggløsning og ikke akkurat PÅ eggløsning, og så passet vi på at jeg fikk orgasme en stund før mannen kom (siden sammentrekningene ved orgasme flytter sæden lenger opp). Det var vel det Fant en haug med andre tips også, men de var så omstendelige (kosthold osv). Det var liksom ikke SÅ viktig for oss å få jente at jeg ville bruke hele dagene på kjerringråd. Anonymkode: f3d59...fb1
Gjest BethD Skrevet 7. mars 2018 #16 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde sex i dagene rundt eggløsning og ikke akkurat PÅ eggløsning, og så passet vi på at jeg fikk orgasme en stund før mannen kom (siden sammentrekningene ved orgasme flytter sæden lenger opp). Det var vel det Fant en haug med andre tips også, men de var så omstendelige (kosthold osv). Det var liksom ikke SÅ viktig for oss å få jente at jeg ville bruke hele dagene på kjerringråd. Anonymkode: f3d59...fb1 Spennende..:) Vi hadde sex PÅ eggløsningen så kanskje vi får gutt da..:) Spennende !
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #17 Skrevet 7. mars 2018 Synes det er litt interessant og fint at noen veldig gjerne vil ha jenter, jeg da. I mange kulturer er det jo motsatt, der vil alle helst ha gutter og jenter blir oftere abortert. Hadde det eksistert noen pålitelige metoder for å sikre seg unnfangelse av det ene eller det andre kjønnet så hadde det vel vært velkjent. Anonymkode: 0704e...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #18 Skrevet 7. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men når man henger seg helt opp i kjønn og vil ha at barn til fordi man ønsker seg jente og kun jente, da blir det feil. Mange rene guttemødre synes jo synd på seg selv fordi de ikke fikk jente. Da er det ikke så rart at man tenker på hvordan guttene blir behandlet. Jeg har to gutter selv, ingen jenter. Og jeg blir provosert over mange kvinner som gjør alt for å få jenta si, fordi guttene tydeligvis ikke er bra nok. Jada, mange vil ha begge kjønn. Men det handler også mye om hvordan man sier dette, man må ikke være desperat og sørge når man ikke fikk jente. Da tenker jeg, hallo??!! Anonymkode: 10451...0f5 Det er vel bittelitt kjipt med 2 gutter? Det er for meg det minst ønskelige scenarioet. 1. En av hver 2 2 jenter 3. 2 gutter Anonymkode: 54d4b...d41
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #19 Skrevet 7. mars 2018 Jeg ble egentlig ganske glad for å få en gutt og synes det er helt topp å vere guttemamma. Dersom vi skulle få et barn til hadde det så klart vert kult med en av hver men overhodet ikke det minste trist med to gutter. Den absolutt eneste ulempe med å kun ha gutt vil i såfall vere at man blir bare farmor når den tid kommer, og her inne ser man jo at farmor ofte er mye mindre verdt men om man får jente er det jo heller ikke sikkert at hun med tiden ønsker barn heller Anonymkode: 230fa...490 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #20 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er forsket på og bevist at guttesædceller svømmer fortest men lever kortest, jentene svømmer tregere men lever lenger Anonymkode: f269a...887 Det spiller ingen rolle, for alt handler om hvilket kjønn mannen din har mest av. Anonymkode: d98a2...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå