AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Har prøvd å søke litt på nett, men finner ikke helt ut av dette. Jeg har tilsammen gått 6 år på universitetet. Først begynte jeg på en utdannelse, men fant ut etter 2 året (av 5 årig løp) at det var feil for meg, så jeg endret retning og begynte på en ny bachelor som nå er fullført. I tillegg til dette har jeg et årsstudium som jeg tok rett etter VGS. Jeg vet det er dumt å være så ubesluttsom, men jeg var ung og visste rett og slett ikke helt hva jeg interesserte meg for.. Men, nå har jeg da 2 år igjen med støtte fra lånekassen og jeg skal begynne på master. Masteren jeg ønsker er deltid, så jeg blir å jobbe med ved siden av. Jeg har snakket med sjefen og vi har blitt enige om at jeg må ned i 50% for at de kan ansette en vikar til de resterende 50%, sånn at det går rundt. Det vil jo si halv lønn så jeg er avhengig av litt støtte fra lånekassen. Da vil jeg jo ikke få 100% støtte, men kun ta ut det som trengs for å dekke alle utgifter. Masteren er på 4 år, så jeg blir da å gå over de 8 årene fra lånekassen. Vil jeg fremdeles få støtte når det er deltid, slik at jeg kan få (la oss si) 50% støtte i 4 år til, istedenfor 100% i 2? Anonymkode: aede8...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå