Gå til innhold

Canesten ikke oppløst i løpet av natten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte begynner på en Canesten-kur pga soppinfeksjon i underlivet etter en antibiotikakur. Jeg satte første tablett i går, men tabletten hadde ikke løst seg opp i natt, den falt ut da jeg var på do i morges. 

Er dette normalt, eller skal den egentlig løse seg opp? 

Anonymkode: 33ef4...6e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg. Jeg kjøpte en ny :P

Anonymkode: 5f163...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer meg også ved Canesten bruk. Derfor bruker jeg Pevaryl istedenfor. Den smelter. 

Nå høres det ut som om jeg har soppinfeksjon hele tiden, men det var en periode jeg slet mye med deg. Det er heldigvis en stund siden nå. 

Anonymkode: 3da8a...446

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte begynner på en Canesten-kur pga soppinfeksjon i underlivet etter en antibiotikakur. Jeg satte første tablett i går, men tabletten hadde ikke løst seg opp i natt, den falt ut da jeg var på do i morges. 

Er dette normalt, eller skal den egentlig løse seg opp? 

Den løser seg opp over flere døgn. Det var neppe meningen at den skulle falle ut. Satte du den langt nok inn? Du får vente noen dager og se om soppen er borte eller om du må ha mer. 

Anonymkode: fab78...333

AnonymBruker
Skrevet

Den skal løse seg opp, men et lite tips fra meg (jeg blir selv veldig tørr inni der når jeg har sopp): Ta tabletten, legg deg ned (gjerne på natt), men onaner før du sovner. Da løser den seg opp mye fortere. :) 

Anonymkode: c3793...58d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den løser seg opp over flere døgn. Det var neppe meningen at den skulle falle ut. Satte du den langt nok inn? Du får vente noen dager og se om soppen er borte eller om du må ha mer. 

Anonymkode: fab78...333

De hadde ikke den sterke varianten, så dette er en tablett hver kveld i 6 dager.
Var innom apoteket, og de ga beskjed om at jeg skulle komme med pakken hvis det skjedde igjen i kveld, så skulle jeg få reklamasjon og et annet produkt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den skal løse seg opp, men et lite tips fra meg (jeg blir selv veldig tørr inni der når jeg har sopp): Ta tabletten, legg deg ned (gjerne på natt), men onaner før du sovner. Da løser den seg opp mye fortere. :) 

Anonymkode: c3793...58d

haha takk for tips, får prøve det i kveld. :laugh:

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 5 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2018 den 17.50):

haha takk for tips, får prøve det i kveld. :laugh:

Hjalp det? Er i samme casen selv😂

Skrevet
Maestro skrev (På 29.1.2024 den 3.56):

Hjalp det? Er i samme casen selv😂

Det funket 😅

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...