AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Har en gutt på snart to år som snakker lite. Han får HELT panikk om vi må røre tissen hans. Vi må jo vaske den av og til. Han blir lett sår, så det må både vaskes og smøres men det virker som om han får kjempevondt, selv når han ikke er sår. Det kan jo hende han bare er redd det skal være vondt fordi det er vondt de gangene han er sår, men er det noe annet det kan være? Han er veldig forsiktig med å ta på den selv også. Han har ikke forhud, så tror ikke det er betennelse eller noe lignende. Når jeg spør om det er vondt, sier han ja, men det hender han svarer litt i hytt og pine. Anonymkode: 7ff71...63f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Traumene etter omskjæring sitter i kroppen på samme måte som de gjør det hos barn som har blitt utsatt for seksuelle overgrep.... Anonymkode: 7a231...b69 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Traumene etter omskjæring sitter i kroppen på samme måte som de gjør det hos barn som har blitt utsatt for seksuelle overgrep.... Anonymkode: 7a231...b69 Ja, har også tenkt på om det kan være det. Må bare legge til at det var medisinske årsaker for inngrepet. Det var helt nødvendig. Anonymkode: 7ff71...63f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 Min gutt er sånn etter han har vært sår.. Anonymkode: 0f96e...8e0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min gutt er sånn etter han har vært sår.. Anonymkode: 0f96e...8e0 «Godt» å høre! Er jo kanskje ikke så rart om han ikke forstår at det ikke er vondt når han ikke er sår. Anonymkode: 7ff71...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå