AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #1 Skrevet 7. mars 2018 Hei! Jeg skriver timeliste der jeg jobber som ekstrahjelp. I dag er det møte. Vanligvis har vi en matbit i forbindelse med møtet, i samme lokale. Denne gangen skal vi ha møte et sted og så middag etter en pause et annet sted. Selvfølgelig skriver jeg selve møtet, men skal jeg skrive ned den middagen også? Anonymkode: d887d...75f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 Nei, såklart ikke. Anonymkode: 48b0a...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #3 Skrevet 7. mars 2018 Nei, aldri hvis det er frivillig bevertning. Selv om det er i samme lokale og rett etterpå, kunne det ikke falt meg inn å skrive timer når arbeidsgiver byr på gratis og frivillig mat, det er toppen av smålighet. Anonymkode: 30e04...6d2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #4 Skrevet 7. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skriver timeliste der jeg jobber som ekstrahjelp. I dag er det møte. Vanligvis har vi en matbit i forbindelse med møtet, i samme lokale. Denne gangen skal vi ha møte et sted og så middag etter en pause et annet sted. Selvfølgelig skriver jeg selve møtet, men skal jeg skrive ned den middagen også? Anonymkode: d887d...75f Dropp middagen og ikke skriv time Anonymkode: edeac...316
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 Middag med kunder og samarbeidspartnere: skriver timer. Middag med kolleger: skriver ikke timer. Dere har sikkert regler på dette, hva sier sjefen din da? Anonymkode: 3babe...7bd
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 De andre på arbeidsplassen skriver ned når det er i samme lokale. Trodde det var vanlig. Men takk for svar Anonymkode: d887d...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå