AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Hva er greia med at menn ikke vil binde seg? Synes det begynner å bli mange av de, og nå går jeg på 6 året som singel. Får snart komplekser for utseende vet at kjemi er viktig, men noe galt må det jo være med meg når alle jeg dater ikke tar kontakt etter 2-3 dater? Lurer... Anonymkode: 5b16e...886
DonaldDuck Skrevet 7. mars 2018 #2 Skrevet 7. mars 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Hva er greia med at menn ikke vil binde seg? Synes det begynner å bli mange av de, og nå går jeg på 6 året som singel. Får snart komplekser for utseende vet at kjemi er viktig, men noe galt må det jo være med meg når alle jeg dater ikke tar kontakt etter 2-3 dater? Lurer... Anonymkode: 5b16e...886 Har neppe med utseendet å gjøre. Da ville de uteblitt etter første date. Dumper de deg før eller eller at dere har hatt sex? Ikke godt å si hva det kan være, siden jeg ikke vet noe om deg. Er du renslig? Er du rasist? Er du veldig overvektig? Mye som kan spille inn her. Kan jo også være at du dater feil mennesketyper. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå