AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Del Skrevet 6. mars 2018 Typen hadde tatt med en stor sånn gassovn som man bruker ute på terrassen. Men han bruker den inne i stuen pga kulden. Så sier jeg at jeg ikke vil at den skal brukes inne fordi jeg er redd det kan begynne å brenne eller at den kan bruke opp oksygenet inne slik at vi besvimer og dør. Men så bare fjaser han det vekk mens jeg faktisk er redd. Det står til og med advarsel at den kun skal brukes utendørs i godt ventilerte omgivelser. Så til slutt blir han bare sint og sier at da får jeg betale strømregningen når den kommer. Da ble jeg skikkelig satt ut og redd. Nå har jeg tatt med barnet vårt og reist ut til mor. Har ikke snakket med ham siden i dag ettermiddag. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg synes dette var skikkelig dårlig oppførsel fra ham når jeg sier at jeg faktisk er redd på ordentlig og han heller velger å fjase det vekk og bli sint mer enn å enten lytte eller i det minste prøve å overbevise meg om at det er trygt. Greit at vi ikke har kjempemye penger men jeg har på ingen måte tro på at det er trygt å bruke en slik ovn inne og risikere livet for å spare noen kroner. Samtidig så er jeg litt redd for ham når han sitter der hjemme, men tenker nesten at han bare kan ha det så godt. Anonymkode: 025bb...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Del Skrevet 6. mars 2018 Anonymkode: 842d4...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Del Skrevet 6. mars 2018 Jøss, altsåAnonymkode: 0407e...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Del Skrevet 6. mars 2018 Typisk en kvinne/mann krangel. I utlandet. F.eks Spania. Fyrer de nesten bare med gass. Det kommer folk på døra di hver uke å bytter beholdere. Men selvfølgelig så må det brukes varsomt. God ventilasjon er viktig. Man kjenner fort når man blir tungpustet. Samt at det bør føres litt mer tilsyn enn en vanlig ovn. Denne er vanlig på hytter uten strøm, og mye nedover i Europa, og jeg har en selv hjemme. Bruker den ved behov. Men som nevnt må man passe på hva man gjør. Men en typisk terassevarmer som ser ut som en stålampe bør ikke bruke innendørs. Anonymkode: 69812...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Del Skrevet 7. mars 2018 Dersom den er formet som et litt langt rør som blåser ut varme bør den ikke brukes inne nei. Det er heller ikke sikkert man merker en gassforgiftning og iallefall ikke om man allerede sover Anonymkode: 61a6b...a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #6 Del Skrevet 7. mars 2018 TS, snakker du om en gassovn som er ment for innendørs bruk eller tar han tatt inn en terassevarmer???? Anonymkode: 2dc24...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Del Skrevet 7. mars 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, snakker du om en gassovn som er ment for innendørs bruk eller tar han tatt inn en terassevarmer???? Anonymkode: 2dc24...bc3 Hun skriver at han har tatt inn en sånn man bruker på terrassen. Han må jo være mindre begavet... Anonymkode: e127a...324 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Del Skrevet 7. mars 2018 Gratulerer TS, du er kjæreste med en komplett idiot som setter hjemmet deres i fare. Jeg hadde ringt brannvakta og fått de til å komme og ta en prat med denne mannnen. Han er nok av den typen som ikke hører på "hysteriske kvinnfolk". Du har vel endel verdisaker i denne boligen, da kan du ikke bare sitte på rumpa og gi faen. Anonymkode: 2dc24...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå