Gå til innhold

Hvordan komme vaginalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min vil så gjerne at jeg skal få vaginal orgasme,men jeg har aldri fått det før. Får orgasme ved stimuli av klitoris, men tar litt tid. Ham fingrer meg med "kom hit" bevegelse. Er jo digg, men tror ikke jeg klarer å komme av det? Og kun få vaginal orgasme? Kommer når han fingrer meg (både utenpå og inni), men kommer kun fordi klitoris blir stimulert. 

Har dere noen gode ideer? Noe som øker sjansen for at det funker? 

Han har fått flere til å komme vaginalt før, sier han. Tror han er litt skuffet over seg selv. Men vet jo mange sliter med det og mulig noen har faket (sa ikke det til han da...). 

Anonymkode: 0027c...ca5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ganske så grei størrelse på penis, men er helt rett. Har ikke noen bøy på den sånn at g-pungtet blir skikkelig stimulert. Vi prøvde en sleeve, og etter noen forsøk fikk hun orgasme. Er riller i den og penishodet litt bøyd sånn at den treffer g-pungtet. Anbefaler å prøve en sånn. Koster ikke så mye og kan gjøre underverker. Finnes også noen typer med vibrasjon har jeg sett før. En vibrerende penis vil jo øke sjangsen betraktelig.:)

Anonymkode: aa0a1...762

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ganske så grei størrelse på penis, men er helt rett. Har ikke noen bøy på den sånn at g-pungtet blir skikkelig stimulert. Vi prøvde en sleeve, og etter noen forsøk fikk hun orgasme. Er riller i den og penishodet litt bøyd sånn at den treffer g-pungtet. Anbefaler å prøve en sånn. Koster ikke så mye og kan gjøre underverker. Finnes også noen typer med vibrasjon har jeg sett før. En vibrerende penis vil jo øke sjangsen betraktelig.:)

Anonymkode: aa0a1...762

For vaginale orgasmer, prøv sleeve uten for mye dill og dall. Fatboy Cocksleeve sine modeller anbefales. Enkle, men merkbare.

Anonymkode: 43e20...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...