AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg har en HP laptop og pleier av og til å bruke trådløs datamus, der USB-en står i PC-en hele tiden. Plutselig reagerte ikke musepekeren da jeg skulle bruke datamusen, så jeg byttet batteri, skrudde datamusen av og på, startet pc-en på nytt og prøvde andre trådløse datamuser. Det funket ikke. Når jeg går inn på "Innstillinger" -> "Bluetooth og andre enheter" står "2.4G Keyboard Mouse" under "Andre enheter" som den pleier å gjøre, men under står det at driveren er utilgjengelig. Hva gjør jeg? Anonymkode: 82e54...8d5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Forslag: - Prøv den i en annen PC for å se om den fungerer eller oppfører seg likt. - Ta den ut og inn igjen. - Prøv en annen USB-port - Åpne "Enhetsbehandling" og se om det står et gult utropstegn på musen i listen. Isåfall, prøv å høyreklikke på den og velg "Avinstaller enhet", restart PC og se om den da installerer seg selv igjen og begynner å virke - Finn ut hvilken modell av PC mus du har og se om problemet kan være at musen ikke er "paret" med USB mottakeren lengre, og finn ut hvordan man går frem for å pare den opp på nytt. Det kan være så mye forskjellig og er nesten umulig å vite. Anonymkode: 836bb...c42
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslag: - Prøv den i en annen PC for å se om den fungerer eller oppfører seg likt. - Ta den ut og inn igjen. - Prøv en annen USB-port - Åpne "Enhetsbehandling" og se om det står et gult utropstegn på musen i listen. Isåfall, prøv å høyreklikke på den og velg "Avinstaller enhet", restart PC og se om den da installerer seg selv igjen og begynner å virke - Finn ut hvilken modell av PC mus du har og se om problemet kan være at musen ikke er "paret" med USB mottakeren lengre, og finn ut hvordan man går frem for å pare den opp på nytt. Det kan være så mye forskjellig og er nesten umulig å vite. Anonymkode: 836bb...c42 Ja, innser at det ikke er godt å si hva det kan være, men veldig fint å få tips. Tusen takk! Anonymkode: 82e54...8d5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #5 Skrevet 7. mars 2018 16 timer siden, Mokkilokki skrev: Kan du ha satt batteriet feil vei? Takk for tipset, hehe - men nei, jeg pleier å sette inn batteriene riktig vei Anonymkode: 82e54...8d5
Mokkilokki Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset, hehe - men nei, jeg pleier å sette inn batteriene riktig vei Anonymkode: 82e54...8d5 Det er fort gjort vett du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå