AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Syklusen min er på tur om dagen... Jeg har vanligvis syklus på ca 33 dager, med variasjoner på pluss/minus to dager. Jeg har tempet og tatt el-tester de siste syklusene og lært meg tegnene på eggløsning. Har da hatt el-slim i økende mengder fra ca en uke før el. Denne gangen er alt annerledes...jeg er på cd18. Har hatt blinkende smilefjes på clearblue-testene i en uke, da de gikk fra å være negative til å vise blinkende smiley spottet jeg litt en dag. Billigtester har vært negative hele tiden. El-slimet har ikke dukket opp skikkelig, men utfloden var vannet frem til i går. Idag er jeg nesten helt tørr nedentil, men da jeg tok en sjekk tidligere fikk jeg med noe som lignet el-slim, men blandet med rødt og brunt blod. Har lest at dette kan bety at man er ekstra fertil....Men: - jeg har fremdeles veldig lite el-slim i forhold til hva jeg bruker (bruker å ha trusa full, nå dukke jeg så vidt lurt ut en liten klump. - jeg har bare negative (og blinkende) el-tester. Hva kan denne blødningen komme av? Er Pga el tror dere? Mannen har dårlig sædkvalitet og må «spare opp», derfor må vi time innsatsen slik at vi treffer el. Ønsker ikke bruke opp kruttet på feil dag.... også redd soldatene ikke trives der inne i flere dager dersom jeg er så tørr nedentil som jeg føler meg nå.... hva ville dere gjort? Anonymkode: a5e96...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå