AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Har truffet verdens søteste jente ! Vi kom i snakk på tinder , å skrev i flere dager før det gikk over til Snap ! Skrevet myye sammen. Vi har truffet hverandre også 3 dager , hvor 3 dag hun overnattet hos meg 😊 men nå har plutselig det dabbet litt av på mld , jeg som tar initiativ men er ikke særlig respons tilbake 🤔 har jeg pushet på for mye ? What to do ? Anonymkode: a9cb1...8f9
Vandrer1 Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Har dere snakket sammen om følelser osv da? Greit å avklare mener da jeg. Kan være at det skremmer henne vekk også men. Jeg var i en ganske lik situasjon som deg før jul, og brant meg nok litt på at jeg pusha for mye på, vanskelig balansegang det der. Hvem tar mest kontakt av dere? Er det jevnt fordelt? Brant meg også på at eg tolka/trodde at hun var mye mer intr enn hun egentlig var, selv om vi snakka sammen om det. Håper det går bedre for deg 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 11 minutter siden, Vandrer1 skrev: Har dere snakket sammen om følelser osv da? Greit å avklare mener da jeg. Kan være at det skremmer henne vekk også men. Jeg var i en ganske lik situasjon som deg før jul, og brant meg nok litt på at jeg pusha for mye på, vanskelig balansegang det der. Hvem tar mest kontakt av dere? Er det jevnt fordelt? Brant meg også på at eg tolka/trodde at hun var mye mer intr enn hun egentlig var, selv om vi snakka sammen om det. Håper det går bedre for deg Er jeg som skriver mest , og hun svarer 😀men er liksom ikke det helt samme som før vi traff hverandre 🤔 skjønner at hun kan bli lei og har prøvd å ymte litt frampå om det er for mye osv men får aldri direkte svar på det . Har begge barn fra før og det er for tidlig å introdusere oss for dem , så kan bli litt lenge mellom når vi skal ses . Er jo helt i startfasen av noe å vil jo ikke ødelegge 😂 er en del på disse dating app å er ikke noe problem å finne seg en jente , men kjedelig når man endelig finner verdens søteste å får et tankeskjør hehe ! Litt betatt kanskje 😂 Anonymkode: a9cb1...8f9
Kreator Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Som regel betyr dette at hun har mistet interessen, men at hun ikke tør å ta det opp med deg ennå. De neste skuffelsene er typisk at det blir mye vanskeligere å treffes enn før. Da pleier jeg etter en typisk lang stillhet og sende en melding hvor jeg bare sier at jeg stoler på at hun gir beskjed hvis noe har forandret seg fra tidligere. Selv om de fleste er ganske feige rundt slike tøffe samtaler så tør de færreste da å lyve. Hvis vedkommende bruker mer enn en times tid til å svare på en slik melding er personen enten veldig opptatt på jobb, eller så har du fått svaret, og du kan regne med at det kommer en melding senere når vedkommende endelig finner motet til å sende beskjed om at interessen er dalende. Krysser fingrene for at det du opplever er unntaket! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 13 minutter siden, Kreator skrev: Som regel betyr dette at hun har mistet interessen, men at hun ikke tør å ta det opp med deg ennå. De neste skuffelsene er typisk at det blir mye vanskeligere å treffes enn før. Da pleier jeg etter en typisk lang stillhet og sende en melding hvor jeg bare sier at jeg stoler på at hun gir beskjed hvis noe har forandret seg fra tidligere. Selv om de fleste er ganske feige rundt slike tøffe samtaler så tør de færreste da å lyve. Hvis vedkommende bruker mer enn en times tid til å svare på en slik melding er personen enten veldig opptatt på jobb, eller så har du fått svaret, og du kan regne med at det kommer en melding senere når vedkommende endelig finner motet til å sende beskjed om at interessen er dalende. Krysser fingrene for at det du opplever er unntaket! Ikke dumt med å sende en sånn mld 👍👍 har som oftest selv svart veldig direkte ,når jeg har fått sånne spørsmål selv. Nei skulle ringes på senere så får høre med henne da 😀 håper på jeg er unntaket ! Anonymkode: a9cb1...8f9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: har jeg pushet på for mye ? Ja. What to do ? Varier interessenivået. Anonymkode: a9cb1...8f9 Anonymkode: 8f762...437 1
Vandrer1 Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg som skriver mest , og hun svarer 😀men er liksom ikke det helt samme som før vi traff hverandre 🤔 skjønner at hun kan bli lei og har prøvd å ymte litt frampå om det er for mye osv men får aldri direkte svar på det . Har begge barn fra før og det er for tidlig å introdusere oss for dem , så kan bli litt lenge mellom når vi skal ses . Er jo helt i startfasen av noe å vil jo ikke ødelegge 😂 er en del på disse dating app å er ikke noe problem å finne seg en jente , men kjedelig når man endelig finner verdens søteste å får et tankeskjør hehe ! Litt betatt kanskje 😂 Anonymkode: a9cb1...8f9 Håper på det beste for deg hvertfall! Ble litt sånn for min del også, ting dabba av. Jeg var mest interessert. Ville kanskje trukket meg litt unna, og sett om hun tok kontakt. Men det er jo mye enklere sagt enn gjort når man er interessertEr vel naturlig at kontakten dabber bittelitt av også kanskje, men om hun er interessert så vil hun jo ta kontakt! Med mindre hun kjører hard to get. Så endte det med at jeg bare måtte få svar/avslutte det på et vis, så blåste ut alt av tanker og følelser. Gikk ikke som jeg ville denne gangen Ting er så skjørt i datingfasen ass!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, Vandrer1 skrev: Håper på det beste for deg hvertfall! Ble litt sånn for min del også, ting dabba av. Jeg var mest interessert. Ville kanskje trukket meg litt unna, og sett om hun tok kontakt. Men det er jo mye enklere sagt enn gjort når man er interessertEr vel naturlig at kontakten dabber bittelitt av også kanskje, men om hun er interessert så vil hun jo ta kontakt! Med mindre hun kjører hard to get. Så endte det med at jeg bare måtte få svar/avslutte det på et vis, så blåste ut alt av tanker og følelser. Gikk ikke som jeg ville denne gangen Ting er så skjørt i datingfasen ass! Ts her : jo takk 👍Ja har trekt meg unna litt nå , så håper på at hun tar kontakt 😊kommer nok til å skrive til henne om 1 dag eller 2 til for å høre hvor landet ligger ! Syns bare det er sykt irriterende når man holder på sånn . Anonymkode: a9cb1...8f9
Vandrer1 Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her : jo takk 👍Ja har trekt meg unna litt nå , så håper på at hun tar kontakt 😊kommer nok til å skrive til henne om 1 dag eller 2 til for å høre hvor landet ligger ! Syns bare det er sykt irriterende når man holder på sånn . Anonymkode: a9cb1...8f9 Ja, ser den. Lykke til
Hadley Skrevet 7. mars 2018 #10 Skrevet 7. mars 2018 Sorry, men mitt inntrykk er at hun ikke lengre er interessert. Dere har møttes tre ganger, og nå gidder hun ikke mer. Hun prøvde men, næh, fant ut at dette ikke var noe for henne. Du har ikke gjort noe galt. Det er bare sånn dating er. IKKE skriv til henne hver dag! Det er mas. Hun skriver når hun vil ha kontakt med deg! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 Det var Game over 😀 mer interessert i å være venn sa hun . Greit å få det unnagjort , i stedet for å gå å gruble. Folk bør være mer ærlig enn å gå rundt grøten 😂 så blir ny date i morgen med en annen jente , hadde nok ikke blitt til , vist jeg ikke hadde fått svar fra hun hin 😊 god helg 😎 Anonymkode: a9cb1...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #12 Skrevet 9. mars 2018 I og med at du overreagerer fordi kontakten har dabbet litt av og kaller det game over så kan jeg si at du har lagt for mye i dette og helt sikkert har pushet for mye på. Det er ikke game over bare fordi kontakten dabber av, har man vært sammen tre dager i strekk er det naturlig og trengende med alenetid og å ikke måtte forholde seg så mye til hverandre. Litt pusterom. Du overreagerer, og jeg tipper du overreagerer hele relasjonen. Ta samværet for det det er, hyggelig, og ikke legg så mye i det om at dere er sjelevenner eller skal gifte dere eller overanalyser kontakt eller manglende kontakt. La ting gå sin gang og ha is i magen. Anonymkode: cc8b2...2e9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #13 Skrevet 9. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var Game over 😀 mer interessert i å være venn sa hun . Greit å få det unnagjort , i stedet for å gå å gruble. Folk bør være mer ærlig enn å gå rundt grøten 😂 så blir ny date i morgen med en annen jente , hadde nok ikke blitt til , vist jeg ikke hadde fått svar fra hun hin 😊 god helg 😎 Anonymkode: a9cb1...8f9 Leste ikke dette før jeg svarte med kommentaren min over, men da fikk du en konklusjon og har kanskje lært noe til neste gang Virker ikke som du faktisk syntes at dette var verdens søteste jente når du allerede skal på date med en annem, så mitt tips er å holde igjen og ha is i magen og ikke legge for mye i neste jente så tidlig i relasjonen også Anonymkode: cc8b2...2e9
Vandrer1 Skrevet 9. mars 2018 #14 Skrevet 9. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var Game over 😀 mer interessert i å være venn sa hun . Greit å få det unnagjort , i stedet for å gå å gruble. Folk bør være mer ærlig enn å gå rundt grøten 😂 så blir ny date i morgen med en annen jente , hadde nok ikke blitt til , vist jeg ikke hadde fått svar fra hun hin 😊 god helg 😎 Anonymkode: a9cb1...8f9 Leit å høre. Men er bra hun klarer å gi en tydelig beskjed i det minste Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå