AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #21 Del Skrevet 7. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk med behandlerene dine om hvordan behandlingen går. Vær ærlig og si at du har blitt verre og hvordan og hvorfor du har blitt verre. I noen tilfeller kan det være lurt å holde litt tilbake om at du er utslitt og ønsker ufør, i verste fall kan de mistenke deg for å lure deg til ufør. Ok, kanskje et kynisk syn på andre mennesker, men jeg har dessverre litt for mange dårlige erfaringer med andre menneskers dømmekraft til at jeg selv noengang tok sjanser på slike ting Si heller at du begynner å bli frustrert og fortvilet fordi du føler deg fanget i et behandlingsopplegg som ikke fungerer/ gjør deg verre. Når du har snakket med behandlere kan du evt forsøke få et møte med saksbehandler i nav og fortelle om fremgangen, og kanskje be saksbehandler snakke med behandlerne dine om hvordan det går, og om dette virker som om dette har en hensikt Det kommer an på veldig mange faktorer. Sykdommen/e i seg selv har mye å si. Historien før du havnet på AAP har også mye å si. Selv gikk jeg syk i flere år hjemme og levde på mannen før jeg havnet på AAP (ironisk nok var jeg "for syk til å gå til lege"), og løpet der gjorde meg ikke bedre. Så etter ca 3,5 år ble det søkt om ufør. Anonymkode: f41b5...d45 Tusen takk for svar . Jeg levde også på mannen min i 2-3 år før jeg søkte AAP. Har slitt lenge med sykdom før jeg i det hele tatt søkte om hjelp Anonymkode: d9567...6fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #22 Del Skrevet 7. mars 2018 Det var NAV som selv foreslo det for meg. Anonymkode: f5723...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #23 Del Skrevet 12. mars 2018 På 7.3.2018 den 22.41, AnonymBruker skrev: Det var NAV som selv foreslo det for meg. Anonymkode: f5723...0a1 Da får jeg vente til NAV foreslår det, men hva om stønadsperioden min snart utløper og NAV enda ikke har foreslått det? Da MÅ jeg jo ta det opp selv til slutt Anonymkode: d9567...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. april 2018 #24 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) På 12.3.2018 den 11.32, AnonymBruker skrev: Da får jeg vente til NAV foreslår det, men hva om stønadsperioden min snart utløper og NAV enda ikke har foreslått det? Da MÅ jeg jo ta det opp selv til slutt Anonymkode: d9567...6fc Ja da kan du bare bestille time hos nav og ta det opp Endret 13. april 2018 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå