Gå til innhold

bør jeg ta et bilde med en hund som jeg ikke eier for å øke min suksessrate på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bør jeg at et bilde med en hund som jeg ikke eier for å øke min suksessrate på Tinder?

Hva om matchen /daten spør om hunden? Det høres litt rart ut...

Anonymkode: 1b60c...970

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 

Anonymkode: 61b2f...ec9

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. 

hva om hun spør om det er min hund? Det er jo litt rart da?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp. 

Jepp.

Anonymkode: 6733f...9ab

Skrevet

Ja, gjør det gjerne. Hvis vedkommende spør så er det jo bare å si at det ikke er din hund.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på!

Er jo bare å si det er en i fam el en venn sin?

Anonymkode: 47055...963

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bør jeg at et bilde med en hund som jeg ikke eier for å øke min suksessrate på Tinder?

Ville aldri vert sammen med en med hund,  så hadde ikke sveipa din vei. 

Faktisk så dumpa jeg to herlige flotte menn da de hadde hund. 

Anonymkode: a879f...4a4

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hohoho.....    tror du ikke det vil være enklest å være ærlig? Dette vil jo temmelig raskt komme for en dag. Hva skal du si skjedde med hunden? Døde den? Og kan du noe om hunder?

Kan du ikke bare si noen ærlige ord om deg selv og legge ut noen fine bilder? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, heller en katt..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mrs.Purdey skrev:

Hohoho.....    tror du ikke det vil være enklest å være ærlig? Dette vil jo temmelig raskt komme for en dag. Hva skal du si skjedde med hunden? Døde den? Og kan du noe om hunder?

Kan du ikke bare si noen ærlige ord om deg selv og legge ut noen fine bilder? 

hva om jeg sier at jeg er glad i hunder og jeg hadde lyst for å ta bilde med en hund?

Gjest making.a.mess
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva om jeg sier at jeg er glad i hunder og jeg hadde lyst for å ta bilde med en hund?

Det er jo ærlig og betraktelig bedre. Men du er glad i hunder? For du tiltrekker deg hundemennesker med dette. Er det det du ønsker? De som ikke er glad i hund vil jo styre unna. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Det er jo ærlig og betraktelig bedre. Men du er glad i hunder? For du tiltrekker deg hundemennesker med dette. Er det det du ønsker? De som ikke er glad i hund vil jo styre unna. 

hmm men alle kvinner er glade i hunder? Nå sikkert finnes det en her og en der som ikke gjør det men flere steder har jeg lest at det er et pluss.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

for å være helt ærlig så er jeg hunderedd så jeg elsker ikke hunder men jeg hater dem ikke da...

Gjest making.a.mess
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hmm men alle kvinner er glade i hunder? Nå sikkert finnes det en her og en der som ikke gjør det men flere steder har jeg lest at det er et pluss.

Å nei. Alle kvinner er ikke glad i hunder. Eller lettere sagt: kvinner er ofte glade i hunder men ønsker ingen selv eller en partner som har en. Det tror jo folk når de ser bildet. Hundemennesker er ofte veldig oppslukt av interessen sin. Ikke at det er noe galt i det, men det er jo noe du bør like.

Gjest making.a.mess
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for å være helt ærlig så er jeg hunderedd så jeg elsker ikke hunder men jeg hater dem ikke da...

Da bør du finne noe annet søtt å ta bilde med. Det kvinner liker med hundebilder er at det viser du er en mann som viser omsorg for andre. Prøv å få frem det budskapet. 

Skrevet

Med en kattunge vel. Smeelt. :hjerter: Bilderesultat for kitten

• Liker 3
Gjest making.a.mess
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg ut noe av det som står i profilen din da så kan vi se hva som er å sette fingeren på.

Nå har jeg aldri vært på tinder men mitt inntrykk er at det er et kjøttmarked for folk som er ute etter en ff. Tar jeg feil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra hunder eller menn med hunder, så sveiper dem bort overalt.

Fint at man kan finne ut dette på et bilde ;-)

Anonymkode: c9281...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...