Gå til innhold

Er han fremdels interessert?

Urolig   

1 stemme

1. 1. Urolig

• Urolig uten grunn?
    • Er han ikke interessert lenger?
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har truffet en mann nå en stund. Vi har truffet hverandre to ganger og planen er å møte ham i morgen også. Vi har snakket sammen i mange måneder og jeg føler vi har hatt god kontakt.

Første gang jeg møtte ham falt jeg pladask for ham. Han er snill og grei og har sendt melding nesten hver dag, det er sånn, man gleder seg til å høre fra ham osv. 

Greia er at etter jeg traff ham første gang gikk det noen måneder der vi snakket hver dag, han sendte meg hjerter og hyggelige tegn. Men, jeg følte meg alltid usikker på om det vak ekte hvis du skjønner. Så, jeg spurte han om han fremdels var interresert i å bli sammen, da svarte han at han ikke viste. Selvsagt såret det meg, men jeg kjente samtidig at det gikk greit, for vi hadde ikke kjent hverandre så lenge. Jeg la han på en måte bak meg. Det som jeg syns var veldig rart var at han fremdeles skrev til meg. Men, ikke noe romantisk liksom. Vanlige samtaler dag inn og dag ut. Jeg ble helt forvirret, men også glad for at han fremdels ville ha kontakt. 

Så begynte han å sende hjerter og kyss osv til meg igjen. Det syns jeg var herlig og sendte det tilbake. Nå møtte jeg ham for andre gang for ikke så lenge siden og vi spiste middag og koste oss. 

Beklager bablingen min, men her kommer problemet. 

De siste ukene nå har han ikke sendt melding og jeg har vondt inn til sjela at han ikke har gjort det. Det har vært jeg som har startete de siste meldingene og føler at jeg ikke kan sende fler. Jeg er så urolig og har det så vondt på om han ikke er interresert i meg lenger. Jeg føler det bare er tull og føle det slik, men jeg trenger på en måte bekreftelse hele tiden. Det syns jeg er veldig slitsomt. Som sagt skal jeg treffe han snart igjen... da må han jo være interresert enda????  Tips til hvordan jeg kan roe meg ned? 

Anonymkode: deb2b...80e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor dere langt fra hverandre siden dere har truffet hverandre bare to ganger? Kanskje han har vært opptatt de siste to ukene da? Mye på jobb, barn etc? I travle perioder er det kanskje ikke så enkelt å holde kontakten ved like når dere i tillegg treffes så lite.

Anonymkode: 2c466...d15

Skrevet

Bor ca. to timer unna hverandre. Han har jobb, men han har allikevel sendt melding. 

Skrevet

Ingen blir sammen etter to treff. 

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at dere er 2 forskjellige personlighetstyper, du blir raskt knytta og trenger bekreftelse, mens han er litt tilbakeholden og ikke så avhengig av bekreftelse. At han svarte "jeg vet ikke" på spørsmålet om han ville bli sammen, kan ha vært fordi det var veldig tidlig. Jeg tror du stresser uten grunn, ettersom du snart skal møte han igjen. Ikke mas på han, men gled deg til neste møte. :)

Anonymkode: 6f1b1...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...