Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Noen som vet når den åpner igjen for utleie?? Kunne godt tenke meg å ha bryllupet der, med utsikt over hele Oslo..
Snutus Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Da bør du skynde deg å reservere. Hørte på nyhetene i går at flere tusen har forhåndsbestilt. Det er for det meste vanlige middagsgjester, men det var visst en del brudepar også. Vet ikke helt når de åpner, men du kan jo ringe å sjekke.
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Vet du hvor jeg skal ringe og hvem jeg kan høre med?? Hvem skal eie/drive den?
Snutus Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Jeg fant ikke noe telefonnummer. kanskje du kan forsøke å ringe opplysningen. Her er det en artikkel om nyåpningen. http://www.oslopuls.no/cityguides/nav/news...text=restaurant
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #5 Skrevet 15. februar 2005 Vi var så heldige å få leie Ekebergrestauranten i mai. Ringte i september; da fikk vi beskjed at alle lørdager i hele 2005 og deler av 2006 var opptatt. Vi spurte om å stå på venteliste og hadde utrolig flaks! De ringte oss tilbake i romjulen og da hadde noen avbestilt. Vi har vært oppe og sett og det blir utrolig flott der! De åpner 12. eller 16.mars, tror jeg. Se www.ekebergrestauranten.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå