Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Bergen og min favoritt er Godt brød sine poser. 

Noen som har kjøpt hos Brasilia eller big horn? Nysgjerrig på hva de inneholder..

Anonymkode: 17243...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått mye bra påsmurt hos Starbucks til god verdi.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Bergen og min favoritt er Godt brød sine poser. 

Noen som har kjøpt hos Brasilia eller big horn? Nysgjerrig på hva de inneholder..

Anonymkode: 17243...7b6

Bakerbutikkene har absolutt det beste innholdet i posene sine. 

Det irriterer at noen legger ut ved midnatt, andre klokka 14, 15,15 og i 16/17 tiden. 

Vet noen om det finnes muligheter for å bli varslet når overskuddsmaten legges ut? Ja, jeg har favorittstedene merket. 

Eller synes jeg appen er vanskeligere å bruke etter siste oppdatering. 

Anonymkode: 5c051...588

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bakerbutikkene har absolutt det beste innholdet i posene sine. 

Det irriterer at noen legger ut ved midnatt, andre klokka 14, 15,15 og i 16/17 tiden. 

Vet noen om det finnes muligheter for å bli varslet når overskuddsmaten legges ut? Ja, jeg har favorittstedene merket. 

Eller synes jeg appen er vanskeligere å bruke etter siste oppdatering. 

Anonymkode: 5c051...588

Det er førstemann til mølla som gjelder :P 

Anonymkode: 39385...506

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg ser tråden er fra 2018, kanskje TooGoodToGo har utviklet seg på 5 år. Er det noen som vet om det går an å bli varslet når forundringsposene blir lagt ut? 😉

AnonymBruker
Skrevet
Gladikaffe skrev (1 time siden):

Jeg ser tråden er fra 2018, kanskje TooGoodToGo har utviklet seg på 5 år. Er det noen som vet om det går an å bli varslet når forundringsposene blir lagt ut? 😉

Du kan hvertfall søke opp det stedet du vil ha mat fra, og derfra gå inn å se om når det blir lagt ut. Ikke alle det funker på, da står det sjekk innom senere.

Anonymkode: 8a7c6...c59

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du kan hvertfall søke opp det stedet du vil ha mat fra, og derfra gå inn å se om når det blir lagt ut. Ikke alle det funker på, da står det sjekk innom senere.

Thanks, den er grei. 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer fra Oslo å dele? Favoritter? Innhold?

Jeg har prøvd på Baker Hansen på Hasle. Jeg fikk et brød, en påsmurt baguette og to wienerbrød til 39 kroner. Kan anbefales.

Anonymkode: f1da3...b77

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har erfaringer fra Oslo å dele? Favoritter? Innhold?

Jeg har prøvd på Baker Hansen på Hasle. Jeg fikk et brød, en påsmurt baguette og to wienerbrød til 39 kroner. Kan anbefales.

Syns det var litt lite i posen jeg. Nå holder ikke jeg til i Oslo, men kjøper i Stavanger,  velger Romsøe konditori hvis jeg kan,  pleier få 1 - 2 brød,  2 påsmurte horn / baguetter, 2- 4 wienerbrød eller berlinerboller, 1 - 2 horn . Hvis jeg ikke får tak i Romsøes (de går fort unna) så velger jeg Arne Johannessen baker,  får cirka like mye i posen som hos Romsøe.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns det var litt lite i posen jeg. Nå holder ikke jeg til i Oslo, men kjøper i Stavanger,  velger Romsøe konditori hvis jeg kan,  pleier få 1 - 2 brød,  2 påsmurte horn / baguetter, 2- 4 wienerbrød eller berlinerboller, 1 - 2 horn . Hvis jeg ikke får tak i Romsøes (de går fort unna) så velger jeg Arne Johannessen baker,  får cirka like mye i posen som hos Romsøe.

Oi da, ja du fikk jo mye mer enn meg. Jeg får teste noen andre og se om de har mer. Det står vel hvor mye varene opprinnelig kostet i totalverdi, husker du hvor mye det var hos deg sånn ca?

AnonymBruker
Skrevet

Synes espresso house er veldig bra, mye og varierende. Narvesen ,mest for pengene men det blir veldig mye boller. Deli de Luca er veldig variert, alt fra en tørr baguette og et par boller, til at du får velge bsguette, velge hvilke boller og valgfri kake. Det er jo alltid en risiko . 

Anonymkode: b5768...00f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Oi da, ja du fikk jo mye mer enn meg. Jeg får teste noen andre og se om de har mer. Det står vel hvor mye varene opprinnelig kostet i totalverdi, husker du hvor mye det var hos deg sånn ca?

Nei, men betaler mellom 45 og 49 kroner for posen (det er en stappa full handlepose i plast).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...