Gå til innhold

Opplevd å ikke synes at en annen kvinne er bra nok for mannen sin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært der selv, men hva gjør dere egentlig dersom dere blir betatt av noen /forelsket i som du ikke vet har dame. Men så finner du ut at han har det....klarer dere å la være dersom dere ikke synes hun er bra nok for han?

Anonymkode: 46270...68d

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Så du tror at du er bedre for han en henne? Da ville jeg vurdert om jeg kanskje var blitt litt høy på pæra.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært der selv, men hva gjør dere egentlig dersom dere blir betatt av noen /forelsket i som du ikke vet har dame. Men så finner du ut at han har det....klarer dere å la være dersom dere ikke synes hun er bra nok for han?

Og hvordan skulle man eventuelt avgjøre, eller finne ut av, om dama ikke er bra nok for typen? Skal du bli kjent med henne? Stalke henne? Hvordan i huleste skulle en kunne gjøre seg opp en slik mening? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ha kjent personen før jeg kunne snakket noe om den saken. 

Jeg hadde ikke mislikt henne bare fordi han forelsket seg i henne

Anonymkode: 20104...c55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke hun vært bra nok for han?

Hvis han liker henne så liker han henne uansett hva jeg mener. Tanken ligger mest på at man regner med at personen faktisk er bra.

Anonymkode: 24adb...b0d

• Liker 1
Skrevet

Ehh...Såklart hadde jeg skygget banen. Har tross alt respekt for andre menneskers samliv.

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig at så mange har moral i slike tråder. Mens irl og i andre tråder her er det visst om å gjøre å være slem.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...