AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Hei. Dette er et utrolig ekkelt tema, men jeg tror nemlig jeg hadde sex med min egen bror på fylla husker vi satt i samme rom der en kompis av han utfordret oss. Dette er jo 15 år siden, men det plager meg utrolig mye. Nå skal jeg ikke si 100% det skjedde, men er utrolig redd for at det har skjedd. Hadde fortrengt desse forferdelige ekle minnene, men nå har de dukket opp igjen. Noen der ute som har vært borti noe av det samme? Skjemmes såpass mye at jeg har lyst å gå til en psykolog... Anonymkode: 6f31e...17c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Du burde kanskje oppsøke en psykolog og snakke om dette. Kan være du har fortrengt dette såpass at man ikke husker noenting av det. Anonymkode: 6ee49...486 5
isw Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Du har to valg. Du kan velge å tro at det skjedde, og plage deg selv med å stille spørsmål om hvorfor. Dette kan du gjøre til evig tid, men du får det ikke ugjort. Du kan velge å tenke at det ikke skjedde, eller stille deg likegyldig til om det skjedde, og akseptere eventuelle tanker rundt dette nettopp kun som tanker. Om det skjedde eller ikke er historie og trenger ikke ha betydning for livet ditt nå. Man kan ikke omgjøre fortiden, og man trenger heller ikke det Jeg ser liksom ikke vitsen med å få hjelp til å huske noe ekkelt. Endret 6. mars 2018 av isw 12
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Du tror det ? Har du drømt det ? Har han sagt det ? Har noen andre sagt det ? Anonymkode: f2750...15d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 Ei venninne av meg har hatt sex med broren sin. Hun var 15 og han 17. Et tabu tema, men tror det er mer vanlig enn vi liker å tro Anonymkode: 02b10...9a5 9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg har hatt sex med broren sin. Hun var 15 og han 17. Et tabu tema, men tror det er mer vanlig enn vi liker å tro Anonymkode: 02b10...9a5 Kan signere denne. Om folk hadde visst... Anonymkode: 69320...330 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 Kan ikkje du spørre din bror? Anonymkode: a1c93...e9f 2
Gjest Axl Skrevet 6. mars 2018 #9 Skrevet 6. mars 2018 Ekkelt ja, men ikke noe du kan gjøre noe med nå annet enn å glemme det. Klarer du ikke glemme selv så snakk med psykolog.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #10 Skrevet 6. mars 2018 Kvifor snakka med spykolog når det går ann å spørje bror? Anonymkode: a1c93...e9f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #11 Skrevet 6. mars 2018 Jeg synes ikke det er så ekkelt. Det er nok ganske vanlig, i hvert fall seksuell eksperimentering mellom søsken. Hvis det bare er skammen som plager deg, kan du jo som jobbe litt med selvaksept. Alle har mørke sider. Anonymkode: 8a4ca...1f1 3
TulleJenny Skrevet 6. mars 2018 #12 Skrevet 6. mars 2018 38 minutter siden, Catalina Culès skrev: Fy faen nå ble jeg kvalm. For en unødvendig kommentar! På hvilken måte hjelper dette TS? Som nevnt tidligere i tråden, dette er nok mer vanlig enn de aller fleste tror. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #13 Skrevet 6. mars 2018 Min eldre bror overnatta hos meg på hybelen min en gang etter en tur på byen, jeg våkna at at han befølte meg utenpå i skrittet. Han var helt ekstremt full, så jeg har valgt å gå ut ifra at han ikke visste hva han gjorde og at han ikke husker det. Men jeg husker det og føler enda intens skam når jeg tenker på det, tiltross for at han gjorde det på meg mens jeg sov (dytta han bort når jeg våkna). Anonymkode: 528b4...116
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #14 Skrevet 7. mars 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et utrolig ekkelt tema, men jeg tror nemlig jeg hadde sex med min egen bror på fylla Jeg dævver!! Anonymkode: 52336...370 1
John McClane Skrevet 30. oktober 2025 #15 Skrevet 30. oktober 2025 Tenkte å få denne opp igjen på listen, dette er vanlig og unge barn og ungdom skjønner ikke hva og hvorfor dette ikke er så ille og hva det vil gjøre med dem i fremtiden. Men at samfunnet skal dømme og kaste opp av slikt er bare forsømmende og ynkelige folk som skal prøve å heve seg over andre ved å kaste skit på de som er ærlige. Ynkelig og sikkert også jomfruelig og andre grunner som kan ligge bak, men hvis søsken vil teste ut dette så er det nok kanskje få ganger og de fleste angrer så det løser seg nok av seg selv. Jeg må innrømme at dette ikke er noe jeg ser så mørkt på for det er to som kjenner hverandre og som nok har hatt en prosess før noe skjer. Men i dette tilfellet så har jo lite skjedd og hun er jo uskyldig og trenger ikke bekymre seg. Det er sikkert bror som har vært ivrigst om det hjelper henne, men uansett så er slikt vanlig. Jeg hadde naboer hvor søs og bror i mange år var intime på fester i fylla. Folk ble vant til det faktisk, men det ga seg. Dessuten så er ikke dette store nyhetene i deres kretser, grunnen er jo at dette er for dem vanlig og noe som ikke sjokkerer. Rett eller galt, uansett så er dette noe som aldri vil stoppes da det skjer bak mørke gardiner som dekker over mye større tall enn hva mange tror. barn og unge tester ut grenser og det finnes mange verre tilfeller blant unge på fest enn dette så ta heller å se mot de som bevisst bruker tid og dop på å få jenter i rett situasjon for et lite øyeblikk. Disse jentene trenger mer hjelp, ta heller hjelp der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå