AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg er en voksen kvinne som aldri helt har klart å like meg selv. Mangel på menn som har prøvd seg har det ikke vært, men jeg blir så nedfor når jeg forelsker meg. Jeg bare "vet" jeg ikke er bra nok for dem. Slik hadde jeg det med han forrige jeg datet og. Følte at andre kvinner nok ville tenke at "hun der er da ikke bra nok for han!" Osv.... men etter at følelsene for han ble bortr så føler jeg nesten heller at han ikke blir bra nok for meg. nå er jeg forelska i en ny og gjennomgår samme greia. Føler at jeg ikke kunne blitt offentlig med han , da andre kvinner hadde følt de kunne ta han fra meg. Og jeg føler han også lett ville valgt en annen, dersom hun byr seg. Jeg ser på bilder av meg selv og blit helt nedstemt. Jeg har et så bulkete ansikt! I tillegg føler jeg alt bare siger ned!! Munnen min får en skikkelig sur form (er 27). Så jeg sparer til plastik surgery.... Anonymkode: d44d0...ff7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Kjære deg, bruk pengene på psykolog i stedet. Dette sitter inni hodet ditt, ikke utenpå. Sagt i beste mening. Anonymkode: cecae...1d8 7
CannibalLektor Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Spørs hvor stygg du er da, hvis det er helt grusomt så er kanskje plastisk kirurgi veien å gå Men jeg ville prøvd psykolog først
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Er det utseende eller personligheten din og hva du kan gi/eller ikke gi som er problemet? Anonymkode: f765e...4c4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det utseende eller personligheten din og hva du kan gi/eller ikke gi som er problemet? Anonymkode: f765e...4c4 Utseendet for min del. Men får alltid høre jeg er flott. Og personligheten. Den er ustabil. Jeg er kjempe glad en dag og kan gi masse for så å isolere meg og tro alle vil meg vondt Anonymkode: d44d0...ff7
Melissasolstråle Skrevet 7. mars 2018 #6 Skrevet 7. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseendet for min del. Men får alltid høre jeg er flott. Og personligheten. Den er ustabil. Jeg er kjempe glad en dag og kan gi masse for så å isolere meg og tro alle vil meg vondt Anonymkode: d44d0...ff7 Du sliter med selvbilde. Det er det mange som gjør. Jeg sliter også. Blitt dumpet hardt og brutalt, avvist flere ganger osv. Men du sier jo at du alltid har blitt likt ? Men man kan sikkert slite med selvbilde uavhengig av situasjon. Når man begir seg ut i et forhold så blir man så intim man kan bli så ikke rart at det er følelsesmessig stress og. Jeg vil si at det å offentliggjøre et forhold er jo bedre enn å ikke gjøre det. Foreks står typen som singel på Facebook så vil jo andre kunne forsøke seg på han. Så er du redd for å offentliggjøre forholdet så er det dumt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Takk for svar her. Nå er vi ikke sammen. Vi har ikke datet heller. Jeg lot han ikke... Men jeg angrer. Jeg vurderer å ta kontakt, men er redd jeg egentlig ikke er bra nok. Anonymkode: d44d0...ff7
Elaine Marley Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Jeg kjenner meg igjen, og dette er veldig destruktivt for egen del. Man overbeviser seg selv om at man ikke er bra nok, og på grunn av det på blir man lukket og låst for noe som kunne blitt noe. Det vet man selvsagt ikke sikkert, men ved å tenke slik om seg selv får man aldri sjansen til å oppleve det. Jeg sliter veldig med det selv. Tenker at "nei, han er for bra for meg". Jeg har slitt hele livet med at jeg ser på meg selv som verdiløs, og at jeg dermed ikke er verdt å bruke tid på. Jeg er usikker på om plastisk kirurgi i det hele tatt vil hjelpe deg når sliter såpass med selvbilde. Så jeg vil tro at det er bedre å oppsøke psykolog, og jobbe med det. Det kan også hende at de lave tankene du har om det selv er med på å blåse opp eventuelle "feil" og "mangler" du har til å bli større og mer synlige enn du tror. Du får jo høre at du er flott, så det er derfor jeg tenker at dette er noe som sitter i ditt hode og ikke nødvendigvis er reelt. Personligheten eller stemningsleiet ditt er ustabilt fordi du sliter og tenker masse negativt. I hvert fall; jobb med selvbildet og så se om du fortsatt mener at det er nødvendig med plastisk kirurgi. De andre tingene kan også bli bedre om du jobber med det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Hva kan du gjøre da, for at dette skal bedres? Åpenbart så kan ikke en partner være der å bekrefte deg hele tiden, det tror jeg du vet selv. Anbefaler en bok som heter "The subtle art of not giving a fuck". Den er litt sånn pep talk, den stryker en ikke med hårene, men gir veldig mye mening i forhold til dette med å ta seg selv ut av offerrollen og fokusere rett. Det er bare du, og du alene, som kan gjøre noe med dette. Og du har faktisk bare ett liv, vil du virkelig la dette fortsette?? Boken kan gjøre at man føler seg riktig ille til mote. Man føler seg kanskje ikke klar for å få høre de tingene den forteller. Men da er det bare én ting man kan gjøre, stå i det. Jeg adresserer ikke dette med dating, fordi du må lære deg at du er faktisk bra nok, før du i det hele tatt tenker å gå inn i et forhold med noen. Det er noe i det at når man har det bra med seg selv, så har man det bra med andre. Dette er selvfølgelig en pågående prosess hele livet, det går opp og ned. Men det viktigste er at du tar tak i det. Nå. Fordi du fortjener ikke å ha det noe værre enn alle andre. Anonymkode: 32e59...01f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Du høres ut som han jeg datet.. jeg avsluttet det i går fordi han oppførte seg som det du gjør. Han behandlet meg utifra de tankene som noe midlertidige og useriøst (liksom fra min side) og klarte ikke knytte seg og tenkte at jaja, hun der stikker og finner seg en annen etterhvert uansett. Og ja, det gjør jeg! Faen så han fucket opp hodet mitt. Drittsekk. Anonymkode: 21dcd...dfd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 Utseende har aldri vært det som har avgjort om jeg liker noen eller ikke liker noen. Når jeg liker noen har vedkommende alltid vært skjønn og vakker i mine øyne. Anonymkode: c0266...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå