AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg er ungdom og ser på instagram helle tiden av utlendingene (pakis og iran osv) bare prøver kjører luksus biler helle tiden og poser og leke kul med bilene. Det er nesten 2 biler i mnd de prøver. Hvorfor lar bilbutikker fattige idioter låne sånne biler? Kan man bare gå inn å si "hei, jeg ville prøve kjøre den Audi R8" også er det greit?! Syndes norske bilbutikker burde vært mye strengere! Anonymkode: 979aa...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Del Skrevet 6. mars 2018 haha det gjorde vi faktsik når vi skulle frakte noen kommoder hjem fra ikea. Det var jo gratis, vi bare trengte å legitimere oss og skirve under på en sånn prøvekjøringskontrakt. Lånte en diger mercedes e-klasse. Vi er norske så da er det jo ok Anonymkode: ed406...448 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Del Skrevet 6. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha det gjorde vi faktsik når vi skulle frakte noen kommoder hjem fra ikea. Det var jo gratis, vi bare trengte å legitimere oss og skirve under på en sånn prøvekjøringskontrakt. Lånte en diger mercedes e-klasse. Vi er norske så da er det jo ok Anonymkode: ed406...448 Haha! Genialt! Anonymkode: ea176...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 7. mars 2018 #4 Del Skrevet 7. mars 2018 Hvis du virker i stand til å betale for bilen, så vil ingen bilforhandler nekte deg å prøvekjøre en bil, men jeg vet ikke hvor kul du er om du råner rundt i en bli med prøveskilter? Forhandler taper jo ikke noe på å la deg prøve bilen, de har budsjetter for slik, og selv om du ikke skal kjøpe bilen så kan det jo hende at noen som ser deg kjøre den får lyst på en lik? Og skulle du være så uheldig å skade en bil under prøvekjøring er jo egenandelen du selv må dekke ofte på 10-15000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå