Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å søke på en medleverturnus stilling, med jobb hver fjerde helg. 

Er det noen som har erfaring med det og kan si noe om hvordan det er?

Hvordan er lønna? Hvor mange timer får man betalt for? Er det å anbefale? :)

Anonymkode: 751c1...ad5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber medlever turnus og digger det. Med tillegg ligger jeg på ca 3700kr per døgn.

Anonymkode: 27c5e...5aa

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke så verst ut. Hva får man sånn ca betalt for en helg med en årslønn på 350 000? 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke så verst ut. Hva får man sånn ca betalt for en helg med en årslønn på 350 000? 

Eller for å si det på en annen måte; hvor mange timer får man betalt for i løpet av et døgn? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå mer nysgjerrig på hva er egentlig medelever og medleverturnus??

Anonymkode: d4536...e52

AnonymBruker
Skrevet

En medlever turnus er en turnus der de ansatte bor sammen med brukerne i 2-3 dager, så har fri 1 uke. 

Det er mange forskjellige ordninger og jeg prøver også å finne ut mer. Som blant annet hvor mange timer man får betalt for i løpet av en vakt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En medlever turnus er en turnus der de ansatte bor sammen med brukerne i 2-3 dager, så har fri 1 uke. 

Det er mange forskjellige ordninger og jeg prøver også å finne ut mer. Som blant annet hvor mange timer man får betalt for i løpet av en vakt. 

Medelever = lever med. Aaaaahh jeg skjønner. 

Anonymkode: d4536...e52

Skrevet

Medleverne jeg har jobbet med blir trukket 4 timer «hviletid» per nattevakt og 2 timer pause per dagvakt. På et døgn er det altså 6 timer de ikke får betalt for. 

De får selvfølgelig overtidsbetalt hvis de ikke får tatt pause eller er våkne hele natta - men sånn generelt er det 6 timer «fri» i løpet av et «medleverdøgn». 

Skrevet (endret)

Hva tjener dere som jobber medlever? Jeg er utdannet sosionom, jobber fast 100 % 3/7/4/7 i barnevernet og har 4 års ansinnitet. 453.000 i året uten tillegg. Dvs da er medlevertillegg med, men ikke helligdager o.l.

Endret av jokke1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...