AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Mediene spør ofte de samme ekspertene når de skal ha ekspertuttalelser til en sak. Det er de samme juristene, legene, økonomene, statsviterne, osv som går igjen i mediene. Hva tenker menn om eksperter som er i mediene fra tid til annen? Er det hot eller føler dere dere truet??? Anonymkode: b6cb5...3bd
Gjest Overrasket Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Hvis det er en kvinnelig ekspert og hun er fin tenker jeg "Jøss, hun var fin". Men det er sjelden jeg faktisk lytter til hva ekspertene (uansett kjønn) sier.
HalldirV2 Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mediene spør ofte de samme ekspertene når de skal ha ekspertuttalelser til en sak. Det er de samme juristene, legene, økonomene, statsviterne, osv som går igjen i mediene. Hva tenker menn om eksperter som er i mediene fra tid til annen? Er det hot eller føler dere dere truet??? Anonymkode: b6cb5...3bd Hæ?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 On 3/6/2018 at 12:07 PM, AnonymBruker said: Mediene spør ofte de samme ekspertene når de skal ha ekspertuttalelser til en sak. Det er de samme juristene, legene, økonomene, statsviterne, osv som går igjen i mediene. Hva tenker menn om eksperter som er i mediene fra tid til annen? Er det hot eller føler dere dere truet??? Anonymkode: b6cb5...3bd Jeg tenker « hvilke faglige kvalifikasjoner har en ekspert» Anonymkode: 59ad4...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå