Melissasolstråle Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg har ikke bestillt mat på flyturen min til New York. Men vet dere om det går å kjøpe mat på Norwegian-flyene som går til New York? Vil også kjøpe en pils . Jeg har flyskrekk....
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Her står det om servering på Norwegian-fly: https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/om-bord/mat-og-drikke/ Ser ut til at du bare får kjøpt snacks og drikke på flyet, men mener å huske at du kan bestille mat nesten helt frem til avreise. Anonymkode: 11f5c...5a1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Ja det kan du, du bestiller på skjermen, og de kommer å leverer det, så du kan kjøpe pils akkurat når du vil. Med måltidet får du vel også drikke (pils, vin, brus eller vann) Anonymkode: 4948d...b01
Gjest Linaria Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Du kan bestille på forhånd eller på flyet (men jeg har hørt at de kan gå tomme på flyet). Anbefaler dog å ta med egen mat, da maten på Norwegian-flyene er utrolig dyr og ikke noe god. Du kan fint ta med hva som helst av mat i håndbagasjen så lenge det ikke er flytende. Du kan også ta med tomme vannflasker og fylle opp på flyplassen (etter sikkerhetskontroll). Øl må du kjøpe på flyet da.
isw Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 Hei, Du kan bestille snacks og drikkevarer på flyet akkurat når du vil. Snacks inkluderer toast, kjeks, sjokolade, potetgull og enkelte andre små måltider. Middag må forhåndsbestilles. Alkohol får du kjøpt direkte på skjermen foran deg, akkurat som snacks. Selv pleier jeg å reise foran i flyet med dette inkludert når jeg flyr til USA, men det er helt kurant plass på economy også, og god service.
Melissasolstråle Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2018 På 6.3.2018 den 12.03, isw skrev: Hei, Du kan bestille snacks og drikkevarer på flyet akkurat når du vil. Snacks inkluderer toast, kjeks, sjokolade, potetgull og enkelte andre små måltider. Middag må forhåndsbestilles. Alkohol får du kjøpt direkte på skjermen foran deg, akkurat som snacks. Selv pleier jeg å reise foran i flyet med dette inkludert når jeg flyr til USA, men det er helt kurant plass på economy også, og god service. Jeg har bestemt meg for å bestille snacks på flyet. Er for sent å kjøpe måltid på flyet for det nærmer seg avreise .
isw Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 3 minutter siden, Melissasolstråle skrev: Jeg har bestemt meg for å bestille snacks på flyet. Er for sent å kjøpe måltid på flyet for det nærmer seg avreise . God tur 1
Melissasolstråle Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, isw skrev: God tur Takk Takk!! . Holder på å pakke så nå nærmer det seg!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå